مالزی نمی تواند یک قرنطینه دیگر را اجرا کند

توریست مالزی – مالزی از لحاظ اقتصادی و رفاهی نمی‌تواند محدودیت‌هایی را برای مهار شیوع کووید-۱۹ اجرا کند. به گزارش استار، وزیر بهداشت گفت: دولت برای مهار این بیماری...
توریست مالزی – مالزی از لحاظ اقتصادی و رفاهی نمی‌تواند محدودیت‌هایی را برای مهار شیوع کووید-۱۹ اجرا کند.

به گزارش استار، وزیر بهداشت گفت: دولت برای مهار این بیماری همه گیر، اجرای راهبردهای کاهش را اجرا می کند.

خیری در یک پست توییتری گفت: «شکی نیست که رویکرد چین (برای اجرای یک قرنطینه) موثر بوده است. با این حال، مهار و استراتژی «صفر کووید» همچنین به معنای یک قرنطینه کامل (اجرا شده است) زمانی است که تنها سه مورد مثبت وجود داشته باشد. خیری همچنین در توییت خود اسکرین شات گزارش خبری با عنوان «یوژو: دومین شهر چین مجبور به قرنطینه» شد را ضمیمه کرد.

خیری گفت: مالزی پس از موفقیت در نرخ بالای واکسیناسیون، موارد کووید-۱۹ خود را به طور موثر مدیریت کرده است، علاوه بر این به مردم یادآوری می شود که همچنان به روش های عملیاتی استاندارد پایبند باشند تا از میزان مرگ و میر اطمینان حاصل کنند و استفاده از واحد مراقبت های ویژه و پذیرش در بیمارستان کاهش یابد.

وی همچنین حمایت کامل خود را از تان سری دکتر نور هشام عبدالله برای ادامه وظایف خود به عنوان مدیر کل بهداشت ابراز کرد. پاسخ او به دنبال اظهارات یک نماینده مجلس در مورد تخصص دکتر نور هشام در زمینه بهداشت عمومی به دلیل سابقه مدیرکل به عنوان جراح بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − یازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!