محکومیت سیاست‌های غیر اسلامی عربستان در مالزی

توریست مالزی ـ سازمان‌های غیر دولتی مالزی سیاست‌های غیر اسلامی و نقض حقوق بشر در عربستان سعودی و همچنین همراهی ریاض با آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند....
توریست مالزی ـ سازمان‌های غیر دولتی مالزی سیاست‌های غیر اسلامی و نقض حقوق بشر در عربستان سعودی و همچنین همراهی ریاض با آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فری مالایژا تودی؛ گروهی از سازمان‌های غیردولتی مالزی، عربستان سعودی را به خاطر سیاست‌های غیر اسلامی آن به ویژه برنامه‌ریزی برای برگزاری فستیوال جهانی جده که قرار بود خواننده رپ آمریکایی «نیکی میناژ» در آن به اجرای برنامه بپردازد، محکوم کردند.
در بیانیه شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی (MAPIM) به نمایندگی از جمعی از سازمان‌های غیردولتی این کشور از همکاری عربستان با اسرائیل و آمریکا و نیز نقض حقوق بشر در این کشور انتقاد شده است.
«محمد عزمی عبدالحمید» رئیس این شورا گفت: با اینکه این خواننده آمریکایی از اجرای برنامه در عربستان منصرف شده، همین واقعیت که مقامات عربستان اجازه دعوت او را داده‌اند، تعجب‌آور و نفرت‌انگیز است.
عزمی تأکید کرد: ما از سیاست جدید عربستان که قصد دارد این کشور را به قطب تفریحی تبدیل کند تا از این طریق میلیاردها دلار درآمد داشته باشد، خشمگین هستیم.
وی افزود: ما خواستار آن هستیم که عربستان به تحقیر اسلام با این گونه سیاست‌های خود پایان دهد و برنامه‌های غیر اسلامی را لغو کند؛ سربازان خود را از یمن خارج و نقض حقوق بشر را متوقف کند.
وی همچنین گفت که این شورا قصد دارد با جمع‌آوری امضا، طوماری را در اعتراض به سیاست‌های عربستان به «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی، سفارت عربستان در کوالالامپور و سازمان‌ همکاری اسلامی بفرستد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!