مراقب پیامک Touch ‘n Go باشید، این یک کلاهبرداری است

توریست مالزی – پیامکی دریافت کردید مبنی بر اینکه حساب Touch ‘n Go شما به حالت تعلیق درآمده است؟ شرکت می گوید این یک کلاهبرداری است. به گزارش استار،...
توریست مالزی – پیامکی دریافت کردید مبنی بر اینکه حساب Touch ‘n Go شما به حالت تعلیق درآمده است؟ شرکت می گوید این یک کلاهبرداری است.

به گزارش استار، از کاربران خواسته شده که هرگونه اطلاعات مربوط به TNG را مستقیماً با شرکت تأیید کنند. با استفاده از وب سایت ایجاد شده توسط Dragana_Gordic – www.freepik.com

Touch ‘n Go eWallet هشداری در مورد کلاهبردارانی که از نام و برند شرکت در تلاش برای کلاهبرداری از کاربران از طریق پیامک استفاده می کنند، صادر کرده است. این شرکت در پستی در فیس بوک اعلام کرد که هیچ پیامی برای اطلاع دادن به کاربران مبنی بر واریز پول به کیف پول آنها یا درخواست از آنها برای ورود به حساب کاربری خود از طریق هیچ پیوندی ارسال نکرده است. این سازمان افزود که قربانیانی که روی چنین پیوندهایی کلیک می کنند به یک وب سایت جعلی Touch ‘n Go eWallet هدایت می شوند که در آن اطلاعات آنها به سرقت می رود.

از کاربران خواسته می‌شود هرگونه اطلاعات مربوط به TNG را مستقیماً از طریق خط مراقبت ۰۳۵۰۲۲۳۸۸۸ با شرکت تأیید کنند یا در پلت‌فرم‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی با آنها تماس بگیرند. کاربران مختلف با به اشتراک گذاشتن اسکرین شات هایی از پیامک های جعلی که دریافت کرده اند، پاسخ های خود را به هشدار به اشتراک گذاشته اند.

یکی از کاربران ادعا کرد که پیامکی دریافت کرده است که می گوید حساب TNG او به حالت تعلیق درآمده است و باید ظرف ۲۴ ساعت به روز رسانی کند. این پیامک حاوی پیوندی به یک وب سایت جعلی TNG بود که ادعا می کرد یک ‘مرکز صدور گواهینامه’ است. به گفته این شخص، وب سایت می گوید که سیستم آن فعالیت های مشکوکی را از حساب کاربری eallet شناسایی کرده است و آنها باید برای انجام برخی اقدامات احراز هویت وارد سیستم شوند. TNG در پاسخ خود به کاربر گفت که این وب سایت یک کلاهبرداری است و از آنها خواست که پیامک را نادیده بگیرند.

کاربر دیگری یک اسکرین شات از وب سایت جعلی TNG را به اشتراک گذاشت که دارای لوگوی شرکت است و حتی پیامی مبنی بر محافظت از تمام داده های کاربر طبق قانون، احتمالاً تلاشی برای فریب دادن کاربران تا آنها فکر کنند که این یک وب سایت واقعی است. وب سایت همچنین جزئیاتی مانند شماره تلفن، پین و شش رقم آخر آی سی کاربر را درخواست کرد.

پیش از این، هم MySejahtera و هم پلیس سلطنتی مالزی (PDRM) هشداری در مورد یک کلاهبرداری پیامک جعلی صادر کرده بودند که ادعا می‌کرد کاربران وجوه کمکی ویژه Covid-19 را در eallet TNG دریافت خواهند کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!