مسابقات اتومبیلرانی جایزه بزرگ در خیابان‌های کوالالامپور + فیلم

به زودی در خیابان‌های کوالالامپور شاهد برگزاری رقابت‌های اتومبیلرانی جایزه بزرگ خواهید بود. به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه استار، در حالیکه این روزها تب فیلم...
به زودی در خیابان‌های کوالالامپور شاهد برگزاری رقابت‌های اتومبیلرانی جایزه بزرگ خواهید بود.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه استار، در حالیکه این روزها تب فیلم سینمایی “سریع و خشمگین” در مالزی و دیگر کشورهای جهان داغ است، خبر می‌رسد که کوالالامپور تا چند ماه دیگر شاهد برگزاری یک رویداد بسیار مهیج اتومبیلرانی در خیابان‌های خواهد بود.

این مسابقات اتومبیلرانی که نوع جدیدی از مسابقات جایزه بزرگ به شمار می‌رود در ماه اوت سال جاری میلادی و اینبار نه در پیست اتومبیلرانی سپانگ، بلکه در خیابان‌های کوالالامپور برگزار خواهد شد.

مسابقات اتومبیلرانی کوالالامپور قرار است طی روزهای ۷ تا ۹ اوت ۲۰۱۵ برگزار شود و مسیر ۳.۲ کیلومتری این مسابقه از خیابان‌های مهم و اصلی پایتخت می‌گذرد.

مسابقه از مقابل برج‌های دوقلو آغاز شده و رانندگان پس از گذر از خیابان‌های پی رملی، امپنگ، سلطان اسماعیل و پنانگ دوباره به محل شروع باز می‌گردند.

در روزهای برگزاری این مسابقات خیابان‌های کوالالامپور از ساعت ۶ صبح تا ۶:۳۰ بعدازظهر به روی مردم و خودروهای عبوری بسته خواهد بود و پس از آن بازگشایی خواهد شد.

این مسابقات تحت نظر فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!