میانگین اقامت توریست های ایرانی در مالزی ٧ روز است

توریست مالزی – رستم یحیی سفیر مالزی در ایران در مراسم آشنایی با دستاوردهای نوین گردشگری مالزی اظهار داشت: ما تحقیقات گسترده ای را انجام داده ایم تا بفهمیم...
توریست مالزی – رستم یحیی سفیر مالزی در ایران در مراسم آشنایی با دستاوردهای نوین گردشگری مالزی اظهار داشت: ما تحقیقات گسترده ای را انجام داده ایم تا بفهمیم هر توریست ایرانی که وارد مالزی می شو کجا اقامت چقدر خرید می کند.
وی افزود: هدف گذاری ما برای گردشگری مالزی بر اساس تحقیقات اداره مهاجرت کشورمان صورت گرفت و در راستای نتیجه این تحقیقات به بازار ایران وارد شدیم.
سفیر مالزی تصریح کرد: طبق آماری که ما گرفته ایم مدت اقامت توریست های ایرانی در مالزی ٧ روز است که نیاز به ویزا ندارد و تا ١۴ روز هم می توانند بمانند اما در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشترس اقامت داشته باشند باید به سفارت مراجعه کنند.
وی در خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: از آنجایی که تحریم ها یک جانبه و از سوی آمریکا است ما از آن پیروی نمی کنیم و تلاش داریم تا کاری را انجام دهیم که خودمان صلاح می دانیم، به همین جهت تعداد گردشگران ورودی ما نه تنها کم نشده بلکه اضافه هم شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!