نخستین پروژه بین‌المللی؛ دانشگاه ایلام و دانشگاه UKM

توریست مالزی – طرح تحقیقاتی پرویز باقری استادیار دانشگاه ایلام و پروفسور کمال حلیلی حسن از دانشگاه UKM کشور مالزی با موضوع مهاجرین به عنوان نخستین پروژه بین‌المللی به...
توریست مالزی – طرح تحقیقاتی پرویز باقری استادیار دانشگاه ایلام و پروفسور کمال حلیلی حسن از دانشگاه UKM کشور مالزی با موضوع مهاجرین به عنوان نخستین پروژه بین‌المللی به اتمام رسید.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، طرح تحقیقاتی پرویز باقری استادیار دانشگاه ایلام و پروفسور کمال حلیلی حسن از دانشگاه UKM کشور مالزی، با عنوان «Trans-Pacificc partnership Agreement TPPA»، بعنوان نخستین پروژه بین المللی دانشگاه ایلام و با هزینه دانشگاه UKM به اتمام رسید.
بنا به این گزارش، پروژه TPPA یا موافقت نامه مشترک عبور دریایی، به بررسی موافقت نامه‌ی حقوقی عبور دریایی با رویکرد عبور مهاجران از طریق دریا می‌پردازد.
این گزارش می‌افزاید: با توجه به اینکه کشور مالزی از جمله شاهراه‌های عبور مهاجران از طریق دریا به جنوب شرق آسیا و کشور‌هایی همچون استرالیا و نیوزیلند می‌باشد و مهاجرین هم از ملیت‌های مختلف و از جمله ایرانی می‌باشند، بررسی و نقد موافقت نامه مذکور و امکان یا غیر ممکن بودن پیوستن به این موافقت نامه و آثار حقوقی آن واجد اهمیت است که این مهم موضوع پروژه مذکور است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!