نخست وزیر، دولت به دنبال کاهش سه SOP اصلی است

توریست مالزی – دولت در حال مذاکره برای کاهش سه اقدام کلیدی در رویه های عملیاتی استاندارد (SOP) برای پیشگیری از کووید-۱۹ است که به زودی اعلام خواهد شد....
توریست مالزی – دولت در حال مذاکره برای کاهش سه اقدام کلیدی در رویه های عملیاتی استاندارد (SOP) برای پیشگیری از کووید-۱۹ است که به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش استار، نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یعقوب گفت: سه اقدام کلیدی شامل پوشیدن ماسک صورت، اسکن برنامه MySejahtera هنگام ورود به محل و تست های تشخیص کووید-۱۹ است. این موارد هنوز در سطح وزارت بهداشت در حال بررسی و بحث است. خبرهای خوب را بعدا اعلام خواهیم کرد… مطمئناً مردم خوشحال خواهند شد. وزارت بهداشت به جوانب مثبت و منفی این موضوع نگاه خواهد کرد.

وی گفت: در مورد MySejahtera، اینکه آیا در هر مکانی اسکن شود یا نه،و نیز آیا نیاز به انجام آزمایش PCR یا RTK در هنگام بازگشت وجود دارد یا خیر… وزارت بهداشت در حال بررسی این موارد است. در همین حال، اسماعیل صبری گفت که اگر SOP بیش از حد کاهش یابد، دولت نگرانی های مردم را نیز مورد توجه قرار خواهد داد.

روز جمعه (۲۲ آوریل)، رسانه ها گزارش دادند که خیری جمال الدین وزیر بهداشت گفته است که انتظار می رود کاهش بیشتر SOP در هفته های آینده اعلام شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − سیزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!