نماز جماعت و درگیری در بازی مالزی و اندونزی

توریست مالزی – دیدار حساس تیم‌های فوتبال مالزی و اندونزی در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری مالزی خاتمه یافت . به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله مقدماتی...
توریست مالزی – دیدار حساس تیم‌های فوتبال مالزی و اندونزی در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری مالزی خاتمه یافت .

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مالزی و اندونزی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر مالزی خاتمه یافت. البته در جریان بازی هواداران دو تیم برای دقایق با هم دیگر درگیر شد که تا حد زیادی با تاخیر پلیس امنیت به درازا کشید اما در نهایت این ماجرا هم به پایان رسید.

همچنین پیش از آغاز بازی، هواداران مالزی در محوطه ورودی ورزشگاه نماز جماعت به پا داشتند.

تساوی دو تیم ویتنام و تایلند مالزی را به آینده امیدوار کرد.
به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و از گروه G دو مسابقه برگزار شد و در آن ها مالزی با برد برابر اندونزی به صعود امیدوار شد.

در دیداری که ۱۵ دقیقه زودتر برگزار شد، مالزی مقابل اندونزی به پیروزی ۲-۰ رسید تا ۹ امتیازی شده و به رده دوم گروه G صعود کرد. سفوی در دقایق ۳۰ و ۷۳ هر دو گل مالزی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه ویتنام میزبان تایلند بود که تلاش دو تیم در نهایت نتیجه ای به جز تساوی بدون گل در پی نداشت تا تایلند با این تساوی و ۸ امتیازی شدن، رده دوم را به مالزی واگذار کرده و به جایگاه سوم سقوط کند. ویتنام نیز با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

امارات دیگر تیم حاضر در گروه G است که اکنون با ۶ امتیاز و حضور در رده چهارم این گروه ۵ تیمی، اوضاع خوبی ندارد. اندونزی بدون امتیاز نیز در قعر جدول این گروه قرار دارد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 + 20 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!