نونهالان ایرانی در مسابقات بین المللی ‘آی مث ۲۰۱۸’ اول شدند

توریست مالزی – نونهالان ایرانی در گروه سنی ۳ تا ۷ سال موفق شدند مقام نخست مسابقات بین المللی مفاهیم پایه ریاضی آی مث ۲۰۱۸ مالزی را کسب کنند....
توریست مالزی – نونهالان ایرانی در گروه سنی ۳ تا ۷ سال موفق شدند مقام نخست مسابقات بین المللی مفاهیم پایه ریاضی آی مث ۲۰۱۸ مالزی را کسب کنند.
به گزارش ایرنا، نوآموزان ایرانی در مجموع موفق شدند مقام اول جهان در سه رده سنی A(کودکان ۴ ساله) ، رده B (کودکان ۵ ساله) و رده C(کودکان ۶ ساله) مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مث( من ریاضی را دوست دارم) را کسب کنند.
گروه ایرانی پس از مالزی با بیشترین تعداد نونهالان دراین مسابقات بین المللی که در مرکز ‘آی دی سی سی’ شاه عالم برگزار شد، شرکت کرده بود. گروه ها و نمایندگان ۱۳ کشور از جمله آمریکا، کانادا، سنگاپور، روسیه ، عراق، مالزی، ایران و چین در این مسابقات حضور داشتند.
مسابقات بین‌المللی آی مث سال گذشته برای اولین بار در کوآلالامپور برگزار شد که در این مسابقات کودکان ۷-۳ سال در دو سطح کتبی و عملی ( به شکل بازی) به رقابت در حوزه درک مفاهیم ریاضی می پردازند. آی مث آموزش ریاضیات به روش واگرایانه، به کوکان می آموزد که برای حل مشکلات، راه حلهای گوناگونی را پیش بینی کنند.
تیم ایران برای دومین بار است که در این مسابقات شرکت می کند و امسال با ۱۳۰ شرکت کننده دراین مسابقات حضور یافت. شرکت کنندگان ایرانی از استان‌های فارس، بوشهر، تهران، آذربایجان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، گرگان و چند استان دیگر در این مسابقات شرکت کردند. حدود ۶۰۰ نونهال دراین سری از مسابقات در مالزی از کشورهای مختلف شرکت کرده بودند.
نوآموزان ایرانی درسال گذشته نیز مقام اول جهان در رده سنی A(کودکان ۴ ساله) و مقام دوم در رده B (کودکان ۵ ساله) و مقام دوم رده C(کودکان ۶ ساله) مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مث i-Maths را کسب کردند.
پروفسور دینو وونگ موسس و گروه بین المللی یو سی مث و برگزار کننده مسابقات آی مث ۲۰۱۸ مالزی سطح درک ریاضیات را درمیان نونهالان ایرانی بسیار بالا دانست و گفت کودکان ایرانی در دوسال گذشته نشان دادند که در رتبه بسیار بالای جهانی از نظر درک مفاهیم ریاضی قرار دارند.
وی آی مث را روشی جسورانه در آموزش مفاهیم پایه ای در ریاضی دانست که می تواند کاربرد ریاضی در زندگی روزمره را بسیار افزایش دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

20 − چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!