هواپیمای مالزی به صورت شیرجه وارد اقیانوس شده است

توریست مالزی – سرنوشت ناپدید شدن مرموز هواپیمای MH370 مالزی که در سال ۲۰۱۴ از روی رادار محو شد با پیدا شدن شواهد جدید روشن تر می‌شود. به گزارش...


توریست مالزی – سرنوشت ناپدید شدن مرموز هواپیمای MH370 مالزی که در سال ۲۰۱۴ از روی رادار محو شد با پیدا شدن شواهد جدید روشن تر می‌شود.






به گزارش انتخاب، کارشناسان هواپیما می‌گویند با پیدا شدن قطعه جدیدی از هواپیمای MH370، فرضیه خودکشی خلبان و عمدی بودن سقوط هواپیما تقریبا به قطعیت رسیده است. قطعه‌ی پیدا شده که مربوط به بال هواپیما است نشان می‌دهد فلپ‌ها، ابزارهایی که تغییر جهتشان توسط کاپیتان باعث فرود نرم می‌شود هنگام سقوط مورد استفاده قرار نگرفته بودند. این دلیلی است که نشان می‌دهد کاپیتان قصد نجات هواپیما را نداشته است. خلبان زاهاری احمد شاه بوئینگ ۷۷۷ از پکن به مقصد کوالالامپور را عمدا به اعماق اقیانوس هند هدایت کرده بود.


یک کارشناس سقوط هواپیما به نام لری ونس می‌گوید احمد شاه قصد داشته هواپیما را به صورت یکپارچه وارد آب کند و تا جای ممکن کمترین رد را به جا بگذارد. او به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی فرض می‌شود قصد خودکشی داشته ولی متاسفانه جان ۲۳۸ مسافر دیگر را هم گرفت.


پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!