پارک جهنم در تایلند

توریست مالزی – تایلند کشوری سرشار از جاذبه های گردشگری که سالانه میلیون ها گردشگر خارجی به آن سفر می کنند. اما میان این جاذبه ها مکانی به نام...
توریست مالزی – تایلند کشوری سرشار از جاذبه های گردشگری که سالانه میلیون ها گردشگر خارجی به آن سفر می کنند. اما میان این جاذبه ها مکانی به نام پارک جهنم وجود دارد که می تواند جهنم واقعی را به بازدید کنندگان نمایش می دهد که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

به گزارش صبحانه، در این پارک صحنه هایی از جهنم و جهنمیان طراحی و ساخته شده است. سالانه مسافران بسیار زیادی برای بازدید از جاذبه های گردشگری تایلند به این کشور سفر میکنند اما شاید خیلی ها ندانند که در فاصله بسیار کمی از بانکوک پایتخت تایلند یکی از عجیب ترین پارک های دنیا وجود دارد. پارک جهنم همانطور که از اسمش مشخص است موضوعی در مورد جهنم دارد. اگر با فضای ترسناک و وحشتناک مشکلی ندارید میتوانید در همین دنیا هم از نزدیک صحنه هایی از جهنم را مشاهده کنید با اینکه دیدن این صحنه ها در پارک جهنم تایلند کار هر کسی نیست چون در این پارک با صحنه های ترسناک، دلخراش و هولناکی روبه رو خواهید شد. به هر حال توجه داشته باشید که این مکان یک جهنم واقعی است و جهنم با کسی شوخی ندارد پس اگر دلش را ندارید رفتن به این پارک را فراموش کنید.



معرفی پارک جهنمی، عجیب ترین پارک تایلند
حدود یک ساعت و نیم که از پایتخت تایلند دور شوید به باغ جهنم سائن سوک خواهید رسید. این پارک با موضوع ناراکا که نام دیگر آن جهنم است ساخته شد. در ابتدای ورودی این پارک تابلوی با عنوان به حهنم خوش آمدید نصب شده است که در کنار آن مجسمه ای بزرگ وجود دارد و تمام مراحل جهنم را به تصویر کشیده است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ورود به این محیط برای تمام سنین آزاد نیست و هرکسی نمیتواند وارد آن شود. اگر با خانواده به این کشور سفر میکنید و کودکی به همراه دارید توجه داشته باشید که ورود کودکان کاملا ممنوع است و تحت هیچ شرایطی به کودکان اجازه ورود داده نمی شود.

وارد این پارک که می شوید، حسی شبه به این که واقعا وارد جهنم شدید به شما دست خواهد داد. در گوشه کنار این پارک می توانید مجسمه انسان هایی را ببینید که در حالت های مختلفی قرار دارند. برخی دستشان قطع شده و برخی چشم هایشان بیرون زده و از حدقه در آمده است. آدم هایی را میبینید که روی کاکتوس های غول پیکر افتاده اند و خونشان از تمام قسمت های بدنشان بیرون زده است. در این پارک صحنه های هولناکی میبینید که حتی اگر شجاع هم باشید بالاخره ترس به سراغ شما خواهد اومد.

هدف از ساخت پارک جهنمی در کشور تایلند
این مکان عجیب را باید یک پارک موضوعی ترسناک و دلهره آور دانست که با اشاره خاص به اتفاقاتی که در جهنم می افتد ساخته شده است و به بازدید گننگان در مورد عواقب گناهانی که مرتکب میشوند هشدار میدهد. روی یک تابلو علامتی با این عنوان نوشته شده است: اگر شیطان را در این جهان ملاقات کردی در بخشش و نذر و نیاز کوتاهی نکن چون اینکار به شما کمک می کند در زندگی بعدی شیطان را شکست دهید.



 

رفتن به جهنم در تایلند
بازدید از این پارک رایگان است و نیازی به بلیط ورودی ندارد اما صندوق هایی در محوطه آن قرار دارد که میتوانید اگر حمایت مالی دارید در آنجا مبلغ مورد نظرتان را بیاندازید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!