پلیس به مردم توصیه می کند در اعتراض به افزایش قیمت شرکت نکنند

توریست مالزی – پلیس به مردم توصیه می کند که در اعتراض به افزایش قیمت کالاها که قرار است در روز جمعه (اول حولای) در کامپونگ بارو برگزار شود،...
توریست مالزی – پلیس به مردم توصیه می کند که در اعتراض به افزایش قیمت کالاها که قرار است در روز جمعه (اول حولای) در کامپونگ بارو برگزار شود، شرکت نکنند.

به کزارش استار، نور دلهان یحیی، معاون کمیته مبارزه با مواد مخدر، دانگ وانگی گفت که پلیس اطلاعاتی در مورد این تجمع که بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد، دریافت کرده است، اما هیچ اطلاعیه ای از سوی سازمان دهندگان ارسال نشده است. ما از تجمع برنامه ریزی شده آگاه هستیم. با این حال، سازمان‌دهندگان طبق بخش ۹ (۱) قانون مجمع صلح‌آمیز ۲۰۱۲ به طور رسمی به ما اطلاع نداده‌اند.

وی گفت: ما به هر حزب یا مردم توصیه می کنیم که در آن شرکت نکنند. با متخطیان طبق قانون اقدام خواهد شد. پرسنل پلیس برای اطمینان از ایمنی مردم در محل تجمع برنامه ریزی شده مستقر خواهند شد.

پیش از این، گزارش شده بود که حزب امانه نگارا یک تجمع در روز ۱ جولای برنامه ریزی کرده بود که در آن خواستار بازگرداندن یارانه های غذایی برای کالاهای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ و روغن پخت و پز شده بود.

محد سانی حمزن، مدیر دفتر این حزب، گفته بود که اگر مشکل افزایش قیمت ها حل نشود، این تجمع ادامه خواهد داشت.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 + هجده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!