مجوز حضور خارجی ها از اول سپتامبر برای اقامه نماز جماعت در مساجد

توریست مالزی – وزیر ارشد امور امنیتی مالزی اعلام کرد که در پی کاهش محدودیت های مربوط به قرنطینه کرونایی،خارجی ها اجازه دارند نمازهای خود را از روز اول...
توریست مالزی – وزیر ارشد امور امنیتی مالزی اعلام کرد که در پی کاهش محدودیت های مربوط به قرنطینه کرونایی،خارجی ها اجازه دارند نمازهای خود را از روز اول سپتامبر در مساجد سراسر کشور اقامه کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از «thestar»، وزیر ارشد امور امنیتی مالزی اعلام کرد که در پی کاهش محدودیت های مربوط به قرنطینه کرونایی،خارجی ها اجازه دارند نمازهای خود را از روز اول سپتامبر در مساجد سراسر کشور اقامه کنند.

«اسماعیل صبری یعقوب» در این باره گفت: این افراد باید به فرآیندهای اجرایی استاندارد مانند رعایت فاصله اجتماعی هنگام برگزاری نمازهای جماعت در مساجد متعهد باشند. در نشست ویژه وزرای مالزی چراغ سبز برای خارجی هایی که در اینجا کار می کنند در نمازهای جماعت مساجد سراسر کشور شرکت کنند،موافقت شد. خارجی ها باید قبل از ورود به مساجد فرآیند ثبت نام را پشت سر بگذرانند تا هویت آنها کاملا مشخص باشد.

وزیر ارشد امور امنیتی مالزی تاکید کرد که کمیته های مساجد هنوز می توانند بر اساس ظرفیت خود در مورد اینکه آیا افراد اجازه ورود و برگزاری نماز جماعت را دارند،تصمیم گیری کنند. به هر حال وظیفه همه مساجد است که تعداد افرادی را که می توانند وارد این مکان های عبادی برای برگزاری نماز جماعت شوند را مورد ارزبابی قرار داده و در مورد این مسئله تصمیم گیری کنند.

«اسماعیل صبری یعقوب» تصریح کرد: به طور کلی و در هر شرایطی افراد خارجی اجازه دارند از روز اول سپتامبر در مساجد سراسر مالزی نماز بخوانند. این افراد باید حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!