هوندا CR-V Mugen کانسپت در مالزی معرفی شد

توریست مالزی – هوندا در نمایشگاه خودروی کوالالامپور ۲۰۱۸ از CR-V Mugen کانسپت رونمایی کرد. به گزارش خبرخودرو، هوندا CR-V Mugen کانسپت دارای اسپویلر جلوی زیرین دو رنگ، تزئین...
توریست مالزی – هوندا در نمایشگاه خودروی کوالالامپور ۲۰۱۸ از CR-V Mugen کانسپت رونمایی کرد.
به گزارش خبرخودرو، هوندا CR-V Mugen کانسپت دارای اسپویلر جلوی زیرین دو رنگ، تزئین جلوپنجره منحصر به فرد با نشان Mugen، تزئینات کناری هم رنگ بدنه، برچسب های Mugen، اسپویلر زیرین عقب، نشان Mugen روی در صندوق عقب و اسپویلر سه بخشی روی در صندوق عقب است. رینگ های آلیاژی این خودرو همان نسخه های ۱۸ اینچی مدل اصلی هستند. این خودرو دارای رنگ بدنه قرمز صدفی Passion است که در مالزی به واسطه هوندا HR-V RS جدید معرفی شده بود.
هوندا CR-V Mugen کانسپت تنها از نظر ظاهری متفاوت است. زیر کاپوت این خودرو موتور ۱.۵ لیتری VTEC توربوی بنزینی تعبیه شده است. این موتور توربوشارژ چهار سیلندر قدرت ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۲۴۳ نیوتون متر دارد و به گیربکی CVT متصل است.
هوندا CR-V Mugen کانسپت اکنون در بازار ژاپن نیز موجود است. خریداران می توانند مدل اصلی این خودرو را خریداری کرده و آن را به لوازم جانبی این نسخه مجهز کنند که قابل خرید مستقیم از Mugen است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − 17 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!