در کوالالامپور؛ کنفرانس بین‌المللی انقلاب برگزار می شود

توریست مالزی – کنفرانس بین‌المللی انقلاب در روزهای ۱۱ و ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ در کوالالامپور، مالزی برگزار می‌شود. به گزارش مهر، بیستمین همایش بین‌المللی انقلاب، با هدف جمع‌آوری دانشمندان...
توریست مالزی – کنفرانس بین‌المللی انقلاب در روزهای ۱۱ و ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ در کوالالامپور، مالزی برگزار می‌شود.
به گزارش مهر، بیستمین همایش بین‌المللی انقلاب، با هدف جمع‌آوری دانشمندان برجسته علمی، محققان و پژوهشگران جهت تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در مورد انقلاب برگزار می‌شود. محور کلی این کنفرانس در رابطه با انقلاب است. این همایش درصدد است با ارائه پلت فرم میان رشته‌ای برای محققان و متخصصان، تازه‌ترین آثار در زمینه انقلاب و موضوعات مرتبط با آن را به اشتراک بگذارد.
موضوعات کنفرانس شامل نظریه‌های انقلاب، انقلابات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، انواع انقلاب، انقلاب‌ها و کودتاها، انقلاب‌ها و شورش‌ها، انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه، انقلاب اسلامی، انقلاب‌های قرن بیست و یکم، انقلاب نئولیبرال، اشغال وال استریت، مقاومت امروز، جنگ داخلی، سیاست شورش، اخلاق شورش، مقاومت به تغییر، کانت، محدودیت‌های اصلاحات، چالش‌های سرمایه‌داری، سیاست‌های پست مدرن، گفتمان مقاومت، زبان مقاومت است.
علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارائه چکیده آثار خود به آدرس https://waset.org/conference/2021/02/Kuala-Lumpur/ICR در این کنفرانس مشارکت نمایند.
مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/2021/02/Kuala-Lumpur/ICR مراجعه گردد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!