ماهاتیر محمد: ذاکرنایک دیپورت نخواهد شد

توریست مالزی – نخست وزیر مالزی اعلام کرد که بر تصمیم پیشین خود مبنی بر دیپورت نکردن ذاکر نایک خواهد ایستاد. به گزارش نیواستریت تایمز، ماهاتیر محمد در پاسخ...
توریست مالزی – نخست وزیر مالزی اعلام کرد که بر تصمیم پیشین خود مبنی بر دیپورت نکردن ذاکر نایک خواهد ایستاد.
به گزارش نیواستریت تایمز، ماهاتیر محمد در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد دیپورت روحانی جنجالی، ذاکر نایک گفت: در حال حاضر، هنوز روی تصمیم خود مبنی بر دیپورت نکردن ذاکر نایک ایستاده ام.
از سوی دیگر، ذاکر نایک با انتشار بیانیه ای از ماهاتیرمحمد و دولت مالزی برای این که اجازه داده اند او در مالزی بماند و او را به هند دیپورت نکردند، تشکر کرد.
وی همچنین با انتقاد از رسانه هایی که او را حامی تروریسم خوانده اند، گفت: وقتی که آنها نتواستند چیزی علیه من پیدا کنند، با انتشار یک ویدیوی تحریف شده، مرا به تروریسم، نفرت افکنی و حتی پول‌شویی متهم کردند. من بارها گفته ام که کسی نمی تواند یک مسلمان خوب باشد، مگر آن که یک انسان خوب باشد.
ذاکر با تشکر از دولت مالزی افزود: از دکتر ماهاتیر نیز به خاطر تصمیم‌اش در عدم دیپورت و این که تا زمانی که تابع قانون باشم، بتوانم در مالزی بمانم، تشکر می کنم. من هرگز قصد برهم زدن آرامش و تعادل جامعه مالزی را نداشته ام و آرزوی من که بتوانم هارمونی اجتماعی موجود در مالزی را ترویج دهم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!