از امروز زمان تعطیلی مشاغل در KL ساعت ۲ صبح است

توریست مالزی – شهرداری کوالالامپور (DBKL) اعلام کرد: زمان پایان کار برای مشاغل در کوالالامپور ساعت ۲ صبح است، نه نیمه شب. به گزارش استار، تان سری آنور، وزیر...
توریست مالزی – شهرداری کوالالامپور (DBKL) اعلام کرد: زمان پایان کار برای مشاغل در کوالالامپور ساعت ۲ صبح است، نه نیمه شب.

به گزارش استار، تان سری آنور، وزیر قلمرو فدرال گفت: که وی این موضوع را با شهردار شهر داتوک نور هشام احمد در میان گذاشته و این تصمیم از روز دوشنبه (۱۴ سپتامبر) اجرا می شود.

تان سری آنور گفت: ما به توافق رسیده ایم که به مشاغل اجازه داده شود ساعات کار خود را افزایش دهند تا به دلیل محدودیت هایی که در حین دستور کنترل حرکت (MCO) برایشان پیش آمده بود، شانس بازپرداخت زیان را داشته باشند.

با این حال، وزیر قلمرو فدرال به مشاغل هشدار داد تا از این وضعیت در دوره بهبود MCO سوء استفاده نکنند. وی گفت: بعد از ساعت ۲ بامداد، مغازه خود را ببندید، به خانه بروید و بخوابید.

روز پنجشنبه (۱۰ سپتامبر)، داتوک سری اسماعیل صبری، وزیردفاع گفت که شورای امنیت ملی موافقت کرده است تا به درخواست صاحبان مشاغل ساعات کار را برای همه، از جمله رستوران ها و سوپرمارکت ها به ۲:۰۰ صبح افزایش دهد. تا قبل از این تاریخ ساعت کار برای مشاغل تا نیمه شب بوده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!