اصابت صاعقه به ایستگاه Kerinchi LRT باعث نقص فنی شده بود

توریست مالزی – بعد از ظهر امروز پس از فعال شدن ناگهانی Platform Intrusion Emergency Stop (PIES) به دلیل برخورد صاعقه در ایستگاه کرینچی، خط Kelana Jaya LRT دچار...
توریست مالزی – بعد از ظهر امروز پس از فعال شدن ناگهانی Platform Intrusion Emergency Stop (PIES) به دلیل برخورد صاعقه در ایستگاه کرینچی، خط Kelana Jaya LRT دچار اختلال شد.

به گزارش نیواستریت تایمز، Rapid Rail اعلام کرد: کار تعمیر به پایان رسید. خدمات قطار در حال تنظیم است و به زودی فرکانس به حالت عادی بازخواهد گشت. ممنون که صبر کردید.

حادثه ساعت ۵:۴۶ بعدازظهر منجر به نقص فنی شد که باعث ناتوانی قطارها از هر دو جهت در عبور از مناطق آسیب دیده شد. تیم فنی برای انجام کارهای بازیابی به محل رفت و با توجه به اختلال ایجاد شده، تردد تمامی قطارهای عبوری از منطقه به صورت دستی انجام شد. این حادثه باعث تاخیر در برنامه سفر و شلوغی روی سکو در چندین ایستگاه شده بود.

این شرکت اعلام کرد: ما برای این ناراحتی عذرخواهی می کنیم. اتوبوس رایگان برای مسافران از ایستگاه LRT بنگسر به پاسار سنی و همچنین ایستگاه KLCC به پاسار سنی ارائه شد. کارکنان عملیاتی و همچنین پلیس کمکی در سکوهای مختلف برای کنترل جمعیت مستقر شدند.

اطلاعیه های بیشتر در سایت های رسانه های اجتماعی Rapid Rail، در ایستگاه ها و همچنین در قطارها برای راحتی مسافران اعلام خواهد شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!