امکان محدودکردن پیام‌ها و نظرات افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، به اینستاگرام اضافه شد

توریست مالزی – اینستاگرام در به‌روزرسانی جدیدش، ویژگی‌های تازه‌ای برای جلوگیری از سوءاستفاده و توهین به اپلیکیشن محبوب خود اضافه کرده است. به گزارش زومیت، اینستاگرام مجموعه ویژگی‌های جدیدی...
توریست مالزی – اینستاگرام در به‌روزرسانی جدیدش، ویژگی‌های تازه‌ای برای جلوگیری از سوءاستفاده و توهین به اپلیکیشن محبوب خود اضافه کرده است.

به گزارش زومیت، اینستاگرام مجموعه ویژگی‌های جدیدی با هدف کمک به کاربران برای جلوگیری از سوءاستفاده و توهین در بخش پیام خصوصی و نظرات رونمایی کرد. یکی از این ویژگی‌ها limits نام دارد. با فعال‌کردن این ویژگی، افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند یا به‌تازگی دنبال کرده‌اند، امکان ارسال پیام خصوصی و نظر را نخواهند داشت.

همچینن در این به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، اگر کاربری دیگران را آزار و اذیت کند، این شبکه اجتماعی با نمایش هشداری پیامدهای احتمالی این حرکت را به آن توضیح می‌دهد.

این ویژگی بعد از اینکه تعدادی از بازیکنان فوتبال انگلیس پس از شکست تیمشان در مسابقات یورو ۲۰۲۰ با حمله نژادپرستانه مواجه شدند، در دستور‌کار اینستاگرام قرار گرفت. البته امکان غیرفعال‌کردن بخش نظرها و جلوگیری از ارسال پیام خصوصی از قبل در اینستاگرام وجود داشته است؛ اما اینستاگرام می‌گوید ویژگی جدید راه‌حلی برای افرادی است که همچنان می‌خواهند با دنبال‌کنندگانشان در ارتباط باشند.

علاوه‌بر این ویژگی، اینستاگرام فروردین امسال بخش جدیدی به این اپلیکیشن اضافه کرد که Hidden Words نام دارد و کاربر می‌تواند گزینه فیلتر درخواست‌های پیام خصوصی را فعال یا غیر‌فعال کند. هنگام فعال‌بودن این گزینه، پیام‌های توهین‌آمیز به پوشه جداگانه‌ای منتقل می‌شوند. پیام‌های موجود در این پوشه پنهان هستند تا کاربر بتواند بدون خواندن پیام‌ها بین آن‌ها جابه‌جا شود. اگر کاربر روی پیام ضربه بزند، می‌تواند آن را بخواند یا حذف کند یا گزارش دهد.

اینستاگرام با همکاری «سازما‌ن‌های برجسته‌ ضد تبعیض و زورگویی» توانسته است فهرستی از عبارت‌های توهین‌آمیز تهیه کند. کاربران می‌توانند بر‌‌اساس سلیقه‌‌شان، فهرست اینستاگرام را شخصی‌سازی کنند. اینستاگرام در بیانیه مطبوعاتی‌اش می‌نویسد: امیدواریم این ویژگی‌های جدید از افراد در‌برابر سوءاستفاده یا حملات نژادپرستانه یا هر نوع سوءاستفاده دیگر بهتر محافظت کند. می‌دانیم باید کارهای بیشتری انجام دهیم؛ از‌جمله بهبود سیستم‌هایمان برای یافتن و حذف سریع‌تر محتواهای توهین‌آمیز و مسئول‌دانستن کسانی که محتواهای توهین‌آمیز را ارسال می‌کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!