اگر موارد کووید – ۱۹ به سه رقم برسد، ممکن است MCO برگردد

توریست مالزی – در صورت ادامه روند صعود، دولت چاره ای جز اجرای مجدد MCO نخواهد داشت. به گزارش نیو استریت تایمز، وزیر دفاع داتوک سری اسماعیل صبری گفت:...
توریست مالزی – در صورت ادامه روند صعود، دولت چاره ای جز اجرای مجدد MCO نخواهد داشت.

به گزارش نیو استریت تایمز، وزیر دفاع داتوک سری اسماعیل صبری گفت: اگر تعداد روزانه موارد کووید – ۱۹ به سه رقم برسد، دولت دوباره دستورالعمل کنترل حرکت (MCO) را اجرا می کند. در صورت ادامه روند صعود، دولت چاره ای جز اجرای مجدد MCO نخواهد داشت و همه جیز برای مردم محدود می شود.

وی ادامه داد: گزارش وزارت بهداشت نشان می دهد که موارد مثبت چهار روز متوالی افزایش یافته است. ما فراموش می کنیم که مطابق با روشهای استاندارد عملکرد (SOP) پیروی کنیم به همین دلیل افزایش تعداد موارد مثبت است.

اسماعیل صبری گفت: مسافرت بین شهری هنوز مجاز است مگر اینکه خلاف آن اعلام شود. وی همچنین به مردم یادآوری کرد که به SOP های تعیین شده از سوی دولت توجه کنند. همه ما باید پیشگام باشیم و به خانواده های خود یادآوری کنیم که SOP را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مرزهای این کشور همچنان بسته است، گفت: آنچه اکنون ما را نگران می کند این است که ممکن است برای مراسم عید قربان و قربانی کردن مجبور باشیم از تجمع و اجتماع جلوگیری کنیم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده + 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!