ایران با ۷ طلا، ۶ نقره و یک برنز در رده دوازدهم بازی‌های پارالمپیک توکیو

توریست مالزی – ایران در جدول مدالی بازی‌های پارالمپیک توکیو با ۷ مدال طلا، شش نقره و یک برنز همچنان در رده دوازدهم قرار دارد. به گزارش ایسنا، در...
توریست مالزی – ایران در جدول مدالی بازی‌های پارالمپیک توکیو با ۷ مدال طلا، شش نقره و یک برنز همچنان در رده دوازدهم قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در هفتمین روز بازی‌های پارالمپیک توکیو ساره جوانمردی در تیراندازی و هاشمیه متقیان در دوومیدانی صاحب مدال طلا و رمضان بیابانی در تیروکمان صاحب مدال نقره شدند. اکنون ایران با ۷ طلا، ۶ نقره و یک برنز همچنان در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

تاکنون ساره جوانمردی در تیراندازی، روح الله رستمی در وزنه‌برداری، وحید نوری و خیرالله زاده در جودو و امیر خسروانی، مهدی اولاد و هاشمیه متقیان در دوومیدانی موفق به کسب مدال طلا برای کاروان ایران شده‌اند.

امان‌الله پاپی و علیرضا مختاری در دوومیدانی، امیر جعفری، مصلحی فرد و منصور پورمیرزایی در وزنه برداری و رمضان بیابانی در تیروکمان موفق به کسب مدال نقره شدند. سامان رضی در وزنه برداری هم موفق به کسب مدال برنز شده است.

شانزدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک توکیو از روز سه شنبه دوم شهریور با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد. کاروان ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک با ۶۲ ورزشکار و ۲۱ نفر کادر فنی در ۱۰ رشته ورزشی پاراوزنه برداری، پاراتیروکمان، پارادوومیدانی، پاراتکواندو، پارادوچرخه سواری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پاراکانو، پاراجودو و پاراتیراندازی حضور دارد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − 16 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!