باران و طوفان شدیدی که پایتخت فدرال را درنوردید به ۱۵ مدرسه آسیب رساند

توریست مالزی – رعد و برق و باد سقف مدارس را خراب کرد و سقوط درختان نیز به ساختمان ها آسیب رساند. به گزارش استار، اداره فواید عمومی کوالالامپور...
توریست مالزی – رعد و برق و باد سقف مدارس را خراب کرد و سقوط درختان نیز به ساختمان ها آسیب رساند.

به گزارش استار، اداره فواید عمومی کوالالامپور (JKR) در حال انجام بررسی‌های بیشتر برای شناسایی نوع و میزان آسیب به تمام مدارس درگیر است. جی کی آر به کسانی که به مدارس می روند، اعم از معلمان و دانش آموزان، توصیه کرده است تا زمانی که امنیت مکان ها تضمین شود، از ورود به مناطق آسیب دیده خودداری کنند. ما از نزدیک با وزارت آموزش همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که تلاش ها برای بررسی، تعمیر و کنترل امنیت به خوبی هماهنگ شده و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

طوفان سقف‌ها و سایبان‌های چند واحد مسکونی در Rumah Keluarga Angkatan Tentera در Kem Batu Kentonmen، کوالالامپور را شکسته است. JKR برای بازرسی و ارزیابی خسارت برای اقدامات بیشتر تلاش خواهد کرد.

برناما همچنین گزارش داد که شهرداری کوالالامپور (DBKL) پس از کنده شدن دیوارهای چوبی یک واحد مسکونی در طوفان رعد و برق، اقدامات پیشگیرانه ای را برای محافظت از ایمنی مستاجران در آپارتمان های مسکونی عمومی Loke Yew انجام داده است. DBKL اعلام کرد که منطقه ای را که دیوارها کنده شده بود را پوشانده و حصارکشی کرده است تا از وقوع هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.

در بیانیه DBKL آمده است: «برق واحدهای آسیب دیده نیز به عنوان یک اقدام ایمنی قطع شده و افراد درگیر به منازل بستگان خود در منطقه مجاور نقل مکان کرده‌اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!