تا ۳۱ دسامبر MCO مشروط در کی ال، سلانگور و صباح تمدید شد

توریست مالزی – (MCO) مشروط در سلانگور، کوالالامپور و صباح تا ۳۱ دسامبر تمدید شد. به گزارش استار، وزیر دفاع گفت: به دلیل ارزیابی وزارت بهداشت و ارقام بالای...
توریست مالزی – (MCO) مشروط در سلانگور، کوالالامپور و صباح تا ۳۱ دسامبر تمدید شد.

به گزارش استار، وزیر دفاع گفت: به دلیل ارزیابی وزارت بهداشت و ارقام بالای کووید – ۱۹ در این ایالت ها این تصمیم گرفته شد. قرار بود MCO مشروط در ۲۰ دسامبر پایان یابد.

اسماعیل صبری گفت: برای سلانگور ، این دستور برای همه مناطق اعمال می شود، به جز ساباک برنام، هولو سلانگور و کوالا سلانگور که در ۶ دسامبر به MCO بازیابی بازگشت. در ایالت های دیگر، MCO مشروط برای مناطق زیر تا ۳۱ دسامبر تمدید شده است:

Seremban and Port Dickson districts in Negri Sembilan; Johor Baru, Batu Pahat and Kulai districts in Johor; Mukim 12 and Mukim 13 in Penang, as well as Ipoh and Chemor in Perak.


در همین حال، MCO مشروط برای مناطق Kulim در Kedah و همچنین Kubang Kerian و Kusial در Kelantan طبق برنامه در تاریخ ۲۰ دسامبر پایان می یابد. این مکانها به MCO بازیابی بازمی گردند. MCO پیشرفته در زندان سرمبان و بخشهای آن تا ۳۱ دسامبر تمدید خواهد شد.

اسماعیل صبری همچنین اعلام کرد که به دنبال افزایش پرونده های کووید – ۱۹ در منطقه، MCO پیشرفته در زندان Kluang در Johor و بخش های آن اجرا شد. MCO بهبود یافته برای زندان از ۱۹ دسامبر تا ۳۱ دسامبر خواهد بود.

اسماعیل صبری همچنین گفت که پلیس روز پنجشنبه (۱۷ دسامبر) ۱۷۰ نفر را به علت عدم رعایت SOP ها مانند عدم استفاده از ماسک جریمه کرد. جرایم شامل عدم ثبت نام برای ورود به اماکن (۹۶ نفر)، عدم استفاده از ماسک صورت (پنج)، عدم رعایت قوانین فاصله فیزیکی (۱۷)، شرکت در فعالیت های سرگرمی (شش) و سایر موارد (یک نفر) بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

14 − شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!