حمله میمون به یک کودک

توریست مالزی – یک کودک ۵۰ روزه در حمله یک میمون در خانه ای در Kampung Manggis ، Sungai Puyu ، دچار جراحات جدی شد. به گزارش نیواستریت تایمز،...
توریست مالزی – یک کودک ۵۰ روزه در حمله یک میمون در خانه ای در Kampung Manggis ، Sungai Puyu ، دچار جراحات جدی شد.

به گزارش نیواستریت تایمز، نورزینی محد نور، دستیار رئیس پلیس منطقه گفت: پسر بچه تازه بیدار شده بود و در اتاق نشیمن روی تشک بود، در حالی که مادر در آشپزخانه در حال تهیه شیر بود. پنج نفر در خانه زندگی می کردند، از جمله کودک، پدر و مادرش، مادربزرگ و یک دایی. در زمان حادثه، پدر در مغازه، مادربزرگش در آشپزخانه و دایی بیرون بود. همه درها و پنجره ها بسته بودند.

مادر که از شنیدن صدای ناله پسرش شوکه شده بود، به اتاق نشیمن دوید و پسرش را روی زمین، در فاصله حدود ۱ متری تشک، یافت که در خون غرق شده بود. یک میمون نر قبل از اینکه از خانه فرار کند در کنار او دیده شد.

نورزینی گفت که مادر کودک بلافاصله با شوهرش تماس گرفته و وی را در جریان این حادثه قرار داده است. بررسی های اولیه نشان داد که علائم گاز گرفتگی روی سر، معده و گونه کودک وجود دارد. وی برای مداوا به بیمارستان اعزام شد. نوزاد همان شب به بیمارستان پنانگ منتقل شد و پزشکان جراحی جزئی روی شکم وی انجام دادند. همچنین مناطق گازگرفتگی را بخیه زدند. پزشکان گفتند که این عمل فقط برای اتصال مجدد پوستی است که در اثر گزش پاره شده است. با این حال، قربانی هنوز برای نظارت بیشتر نیاز به بستری شدن در حدود دو هفته دارد.

وی افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد میمونی سیاه که پسر را گاز گرفت، نر، دارای اندامی بزرگ و موهای بلند بود. میمون اغلب در محله و اطراف خانه های روستا به تنهایی دیده می شد. این اولین باری است که این حیوان به انسانی حمله می کند و باعث صدمه جدی می شود.

در موارد قبلی، این حیوان فقط صداهایی تولید می کرد تا وحشیگری خود را نسبت به کودکان و افراد مسن در خارج از خانه نشان دهد. میمون همچنین اغلب داخل آشپزخانه منازل شده، قابلمه ها و ماهی تابه ها را می پاشید و گمان می رفت به دنبال غذا است. اهالی روستا فقط با فریاد کشیدن میمون را دور می کردند. این میمون توسط پلیس و افسران منطقه به ضرب گلوله کشته شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 + دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!