خبر تکمیلی تمدید مقررات منع آمد و شد

توریست مالزی – نخست وزیر تان سری موحدین یاسین می گوید، مقررات منع آمد و شد مشروط برای ۴ هفته دیگر تا ۹ ژوئن تمدید خواهد شد. به گزارش...
توریست مالزی – نخست وزیر تان سری موحدین یاسین می گوید، مقررات منع آمد و شد مشروط برای ۴ هفته دیگر تا ۹ ژوئن تمدید خواهد شد.

به گزارش استار مالزی، وی گفت مردم می خواستند دولت به تدابیر احتیاطی خود برای مهار همه گیر کووید – ۱۹ ادامه دهد. بنابر این ‘به توصیه وزارت بهداشت ، مقررات منع آمد و شد مشروط را که در تاریخ ۱۲ می به پایان می رسید را تا چهار هفته دیگر یعنی تا ۹ ژوئن تمدیدکردیم.’

‘این بدان معناست که کلیه قوانین و رویه های عملیاتی استاندارد (SOP) در طی مقررات منع آمد و شد مشروط تا ۹ ژوئن اجرا خواهد شد. هرگونه تغییر در SOP ها یا لیست های بخش هایی که مجاز به فعالیت هستند، هر از گاهی اعلام می شود.’ و در طی این مدت به تدریج بعضی از قوانین سخت گیرانه برداشته خواهد شد.

وی همچنین گفت: جابجایی ایالتی مجاز نیست. ما عید فطر را در پیش رو داریم من به همه شما یادآوری می کنم که ممنوعیت حرکت بین شهری همچنان باقی می ماند. ‘ از شما پوزش می طلبم اما برای امنیت و سلامتی شما بازگشت به زادگاه ها برای اعیاد و تعطیلات مجاز نخواهد بود.’ وی همچنین در مورد کمک هزینه ملی نیز توضیحاتی ارایه داد.

وی گفت: بیشتر ایالت ها در مناطق سبز هستند ، اما کوید ۱۹ همچنان ‘دشمن ساکت’ است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده + 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!