خطر زندان بیخ گوش بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر تایلند

توریست مالزی – نایب‌رئیس اداره مهاجرت تایلند خبر داد بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر خارجی به‌دلیل ابتلا به کرونا و اقامت بیش از مدت مجاز در این کشور ممکن...
توریست مالزی – نایب‌رئیس اداره مهاجرت تایلند خبر داد بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر خارجی به‌دلیل ابتلا به کرونا و اقامت بیش از مدت مجاز در این کشور ممکن است زندانی شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از تاس، نایب‌رئیس اداره مهاجرت تایلند گفت: بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر خارجی تا ۲۶ سپتامبر (پنجم مهر سال جاری) مهلت دارند تا ویزا‌های گردشگری خود را تمدید کنند، در غیر این‌صورت به‌دلیل منقضی شدن مهلت حضور قانونی‌شان مجازات می‌شوند و ممکن است زندانی شوند. تخلف از مدت مندرج در ویزای گردشگری مجازات‌هایی همچون اخذ غرامت یا حتی زندان دارد.

این مقام تایلندی عنوان کرد: هر گردشگری که با این موضوع مخالف باشد به کشور مبدأ بازگردانده می‌شود و گردشگرانی که بیش از ۹۰ روز از پایان ویزای گردشگری آن‌ها گذشته باشد، از ورود به تایلند به مدت یک سال منع می‌شوند و اگر این مدت از ۱۰ سال گذشته باشد، ممکن است در فهرست سیاه ورود به تایلند قرار بگیرند.

به‌دلیل شیوع کرونا و برخی حوادث طبیعی همچون سیل در تایلند، برخی گردشگران با مشکلاتی مواجه شدند و مدت اقامت خود را در این کشور یک‌جانبه تمدید کرده‌اند. بانکوک تاکنون در سه نوبت این گردشگران را مورد عفو قرار داده که مهلت پایان آخرین بخشودگی ۲۶ سپتامبر است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!