دختران موی‌تای کار ایرانی، بهترین تیم مسابقات مالزی

توریست مالزی – کمیته برگزاری رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان، تیم دختران ایران را به عنوان بهترین تیم این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی کرد. به گزارش...
توریست مالزی – کمیته برگزاری رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان، تیم دختران ایران را به عنوان بهترین تیم این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش مهر، مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان که ۲۱ مرداد ماه سال جاری با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان به میزبانی مالزی در شهر کوالالامپور آغاز شده بود، با قهرمانی روس‌ها که در غالب تیم فدراسیون جهانی در این دوره شرکت کرده بودند به پایان رسید و نمایندگان کشورمان، یک طلا، شش نقره و ۱۰ برنز به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌ها با تصمیم کمیته برگزاری، تیم اعزامی کشورمان در بخش دختران به عنوان بهترین تیم بازی‌ها معرفی و طی مراسمی با حضور استفان فوکس دبیر کل IFMA، کاپ این بخش به مستانه سیف آبادی سرمربی بانوان ایران اهدا شد. گفتنی است از ۱۷ مدال بدست آمده در این پیکارها، یک طلا، سه نقره و ۸ برنز سهم دختران موی تای کار کشورمان بود. همچنین در رقابتهای گرند اسلم نیز دو بانوی دیگر کشورمان موفق به کسب دو نشان نقره شدند.

همچنین تیم والیبال نوجوانان کشورمان تایلند را شکست دادند و مجوز رقابت‌های جهانی را کسب کردند. تیم والیبال نوجوانان کشورمان موفق شدند ۳ – ۱ تایلند را شکست داده و مجوز رقابت‌های جهانی را کسب کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 − 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!