دهکده ژاپنی ها در مالزی

توریست مالزی – در نزدیکی برجایا هیلز محلی به نام  دهکده ژاپنی قرار دارد.این باغ کوچک با خانه های سنتی ژاپنی و برکه های آب زیبا توسط طراح معروف...
توریست مالزی – در نزدیکی برجایا هیلز محلی به نام  دهکده ژاپنی قرار دارد.این باغ کوچک با خانه های سنتی ژاپنی و برکه های آب زیبا توسط طراح معروف ژاپنی Kaio Ariizumi وتیمش ساخته شده است. بازدیدکنندگان ازاین دهکده ژاپنی ضمن آشنایی با آداب و رسوم این کشورمانند پوشیدن کیمونو و اجرای مراسم سنتی صرف چای, می توانند از امکانات ماساژ و حمام آب گرم نیزلذت ببرند.

بی شک نام دهکده ژاپنی ها نیز برای بسیاری آشنا خواهد بود و همانطور که از نام این منطقه پیداست، طرز ساختار این منطقه دقیقا شبیه به سازه های ژاپنی بوده و می توانید با فرهنگ ژاپنی ها در این منطقه آشنا شوید. در این منطقه می توانید بخش های تفریحی: آب گرم چاتو و زمین گلف را نیز هدف قرار دهید و می توانید با یک آب تنی لذت بخش کلیه خستگی ها را از وجود خود به در کنید.

روستای ژاپنی های برجایا در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و از همان ابتدای ساخت مورد توجه خیل عظیمی از گردشگران جهانی قرار گرفت. منطقه روستای ژاپنی ها بین دو زیست بوم مختلف قرار گرفته و به همین دلیل در اغلب مواقع منطقه آن مه آلود خواهد بود.

دهکده ژاپنی مجموعه ای از جاذبه های ژاپنی است که در یک منظره باغ در بالای تپه در Berjaya Hills ، Bukit Tinggi پخش شده است. این روستا در فاصله پنج دقیقه ای با ماشین یا شاتل تا هتل Colmar Tropice Resort واقع شده است ، همچنین شامل خانه چای ژاپنی، باغ گیاه شناسی، آبگرم تاتامی، سوئیت Ume Tatami و رستوران Ryo Zan Tei است.

در اینجا بازدید کنندگان می توانند استخرهای سنگی، استخرهای ماهی، باغهای گل و یک خانه چای ژاپنی را که روزانه چندین بار یک مراسم سنتی چای برگزار می شود، ببینند. این روستا که با جنگل های بارانی سرسبز احاطه شده است، با مناطق دیدنی در این مکان است.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!