رشد ۱۶ درصدی ورود گردشگران ایرانی به مالزی

توریست مالزی – مدیر کل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی گفت: ورود گردشگران ایرانی به کشور مالزی در سال گذشته با رشد ۱۶ درصدی همراه بوده است. به گزارش اقتصادگردان-...
توریست مالزی – مدیر کل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی گفت: ورود گردشگران ایرانی به کشور مالزی در سال گذشته با رشد ۱۶ درصدی همراه بوده است.
به گزارش اقتصادگردان- شهرین مختار مدیرکل دفتر خاورمیانه وزارت گردشگری کشور مالزی در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنعت توریسم تهران در جمع خبرنگاران گفت: حضور در نمایشگاه بین المللی تهران از اهمیت ویژه ای برای کشورهای آسیایی برخوردار است و شرکتها و فعالان گردشگری تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از بازار گردشگران ایرانی به دست بیاورند.
مدیرکل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی تاکید کرد: ما در سال های گذشته شاهد حضور کشورهای کمتری در نمایشگاه گردشگری تهران بودیم اما امسال شاهد حضور کشورهایی مانند تایلند اندونزی سنگاپور و غیره می باشیم که این موضوع حکایت از حضور فعال و تمایل گردشگران ایرانی برای بازدید از کشور های آسیایی دارد.
وی اضافه کرد : ما امسال مسیرهای جدید گردشگری در مالزی را معرفی خواهیم کرد که از آن جمله می توان به سواحل هم عرض با سنگاپور اشاره کرد که بسیار زیبا و دیدنی می باشد.
وی تأکید کرد : از پکیج های گردشگری عرضه شده در این نمایشگاه می توان به پکیج های گردشگری سلامت اشاره کرد و با همکاری ایرلاین های مختلف فستیوال خرید مالزی را در بازار ایران ایجاد کرده ایم.
مدیر کل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی تصریح کرد: در گذشته تمرکز ما بر روی تهران بود اما هم اکنون تلاش می‌کنیم تا از شهرهای مختلف ایران مانند اصفهان، مشهد، تبریز و غیره گردشگر جذب کنیم.
وی در پایان گفت: حضور در نمایشگاه تهران باعث معرفی دستاوردهای ما به گردشگران و بازدیدکنندگان می‌شود و همچنین باعث توسعه همکاری با ایرلاین ها و انجام همکاری‌های مشترک با فعالان صنعت گردشگری خواهد شد.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

سه − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!