سلطان جوهور خواستار رفع مشکلات برنامه MM2H شد

توریست مالزی – معیارهای جدید برای برنامه مالزی خانه دوم من (MM2H) نیازمند بررسی فوری است. به گزارش استار، سلطان ابراهیم، حاکم جوهور ،ضمن گفتن این مطلب گفت: در...
توریست مالزی – معیارهای جدید برای برنامه مالزی خانه دوم من (MM2H) نیازمند بررسی فوری است.

به گزارش استار، سلطان ابراهیم، حاکم جوهور ،ضمن گفتن این مطلب گفت: در نظر دارد تا برای حل این مشکل با نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یاکوب صحبت کند. وی گفت که احتمال از دست دادن درآمد برای دولت بسیار زیاد است، به ویژه در جوهور که یک مقصد محبوب برای برنامه MM2H است.

وی گفت: علی رغم وعده قبلی داتوک سری حمزه زین الدین، ​​وزیر کشور مبنی بر تجدیدنظر در این مورد، بسیاری از درخواست های تجدید نظر مورد توجه قرار نگرفت. آنچه ما در پارلمان شنیده ایم فقط یک قول برای تغییر قوانین جدید MM2H است که این انتظار برآورده نشد.

سلطان ابراهیم افزود: شرکت کنندگان فعلی MM2H و ذینفعان مربوطه احساس ناامیدی خواهند کرد. اگر امنیت دلیل اصلی معیارهای جدید است، وزارت کشور فقط باید روادید افرادی را لغو کند که مقررات MM2H را زیرپا گذاشته اند، به جای آن که یک حکم کلی برای همه صادر کند.

وی گفت: ‘MM2H آثار اقتصادی زیادی دارد که مالزیایی ها و دولت نیز سود می برند. من امیدوارم عقل سلیم پیروز شود و دولت برنامه را بدون هیچ تغییری، بلافاصله بازگرداند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده + 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!