قطع آب چهار روزه از ۱۳ اکتبر در بخش هایی از کوالالامپور و سلانگور

توریست مالزی – در مجموع ۹۹۸ منطقه در کی ال و سلانگور از ۱۳ تا ۱۶ اکتبر دچار اختلال آب می شوند. به گزارش نیواستریت تایمز، اداره آب سلانگور...
توریست مالزی – در مجموع ۹۹۸ منطقه در کی ال و سلانگور از ۱۳ تا ۱۶ اکتبر دچار اختلال آب می شوند.

به گزارش نیواستریت تایمز، اداره آب سلانگور در بیانیه ای اعلام کرد، این اختلال به دلیل ارتقاء و نگهداری فاز ۱ تصفیه خانه Sungai Selangor (LRA SSP1) است. بر اساس این بیانیه، مناطق آسیب دیده عبارتند از Petaling ، Klang/Shah Alam ، Gombak ، Kuala Lumpur ، Hulu Selangor ، Kuala Langat و  Kuala Selangor. این اختلال از ساعت ۹ صبح روز ۱۳ اکتبر آغاز می شود. تامین آب در تمام مناطق آسیب دیده تا ساعت ۲۱ شب در ۱۶ اکتبر به طور کامل برقرار می شود.

اداره آب سلانگور اعلام کرد: تامین آب مناطق آسیب دیده از ساعت ۵ بعد از ظهر در ۱۴ اکتبر پس از اتمام کارهای ارتقاء و نگهداری از سر گرفته می شود. ما انتظار داریم که پس از تثبیت سیستم توزیع آب، عرضه آب به صورت مرحله ای توزیع شود. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که تأمین آب تا ساعت ۲۱ شب در ۱۶ اکتبر به طور کامل برقرار شود. مدت اختلال در تامین آب و دوره بازسازی آن بستگی به فاصله از محل مصرف کنندگان و فشار آب در سیستم توزیع دارد.

ایر سلانگور ۱۰۵ تانکر آب را به مناطق آسیب دیده بسیج می کند و اولویت آن مکان های مهم مانند بیمارستان ها و مراکز دیالیز است. ما همچنین ۱۸ شیر آب عمومی را از ۱۴ تا ۱۶ اکتبر برای راحتی مصرف کنندگان تهیه می کنیم تا آنها به طور موقت آب دریافت کنند. ایر سلانگور به مصرف کنندگان آسیب دیده توصیه کرد که آب کافی را حفظ کرده و در دوره اختلال از آب محتاطانه استفاده کنند.

مصرف کنندگان می توانند به لیست کاملی از مناطق آسیب دیده ، شیرهای آب عمومی و ایستگاه های پر کردن آب در hentitugas.airselangor.com مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مصرف کنندگان می توانند از وب سایت Air Selangor به آدرس www.airselangor.com دیدن کنند و همچنین به تمام کانال های رسمی ارتباطی آن مانند برنامه Air Selangor، فیس بوک، اینستاگرام و توییتر مراجعه کنند یا با مرکز تماس Air Selangor به شماره ۱۵۳۰۰ تماس بگیرند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار + یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!