لیست دانشگاه‌های خارجی مورد ‏تایید وزارت بهداشت ۲ سال اعتبار دارد

توریست مالزی – وزارت بهداشت اعلام کرد: با کارشناسی صورت گرفته فهرست دانشگاه‌ های مورد تایید خارج از کشور سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در رشته‌ های علوم پزشکی برای سال...
توریست مالزی – وزارت بهداشت اعلام کرد: با کارشناسی صورت گرفته فهرست دانشگاه‌ های مورد تایید خارج از کشور سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در رشته‌ های علوم پزشکی برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ نیز دارای اعتبار است.

به گزارش مهر، مرکز خدمات آموزشی شرایط تایید لیست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد ‏تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‏پزشکی در رشته‎ ‎های مرتبط ‏با علوم پزشکی را اعلام کرد. با بررسی‌ های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیرو مصوبه شورایعالی ارزشیابی، اعتبار لیست دانشگاه‌ های مورد تایید، دو ساله اعلام می‌ شود. بنابراین فهرست دانشگاه‌ های مورد تایید خارج از کشور اعلام شده برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱، برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ نیز در رشته‌ های مرتبط با علوم پزشکی دارای اعتبار است.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرده است که از سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ و بعد از آن، زمان شروع به تحصیل در دوره اصلی، ملاک مورد تایید بودن دانشگاه است. معیار شروع به تحصیل، تاریخ ویزای معتبر، تاریخ خروج از کشور و تاریخ حضور و شرکت در کلاس‌ های دوره اصلی، مطابق با برنامه سال‌ تحصیلی دانشگاه مربوطه است.

همچنین کالج های وابسته به دانشگاه اصلی ذکر شده در لیست و شعب آن در سایر کشورها مورد تایید نبوده و مدارک صادره از آنها قابل ارزشیابی نیست.

پاسخی ارسال کنید

*

*

20 − 16 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!