مارگوت روبی استرالیایی در نقش باربی

توریست مالزی – مارگوت روبی، بازیگر استرالیایی در اولین فیلم سینمایی ساخته شده در مورد باربی، نقش این عروسک مشهور را بازی می کند. به گزارش استار، باربی که...
توریست مالزی – مارگوت روبی، بازیگر استرالیایی در اولین فیلم سینمایی ساخته شده در مورد باربی، نقش این عروسک مشهور را بازی می کند.
به گزارش استار، باربی که اینک شصتمین سال تولدش را جشن می گیرد، تاکنون موضوع چندین فیلم انیمیشن بوده است. انیمیشن هایی که هیچگاه روی پرده سینما فرصت نمایش نداشته اند، بلکه فقط در شبکه های تلویزیونی و ویدیویی پخش شده اند.
فیلم سینمایی کنونی نخستین فیلم باربی است که توسط کمپانی ماتل فیلمز متعلق به شرکت تولیدکننده باربی با همکاری کمپانی تولید روبی ساخته می شود.
روبی اعلام کرد: پس از ۶۰ سال حضور این برند، باربی الهام بخش کودکان بسیاری بوده است که خود را در هیات پرنسس یا رئیس جمهور دیده اند.
این برند در سال ۱۹۵۹ با معرفی شخصیت باربارا میلیسنت رابرتز از شهر خیالی ویلو در ویسکانسین کار خود را آغاز کرد. “کن”، دوست پسر او در سال ۱۹۶۱ و خواهرش، “اسکیپر” در سال ۱۹۶۴ آفریده شدند. این برند تاکنون صدها ورژن مختلف از لباس و لوازم جانبی زندگی باربی را تولید کرده است.
مارگوت روبی بازیگر نقش باربی گفت: من افتخار می کنم که در این نقش بازی کنم و یقین دارم که این فیلم اثر دلپذیری بر کودکان جهان خواهد گذاشت.
گفتنی است مارگوت روبی برای بازی در فیلم “جوخه‌ی خودکشی” نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 + یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!