مردی در کوالالامپور پس از ۲۲ سال پدرش را یافت

توریست مالزی مردی که ۲۲ سال پیش از پدرش حدا شده بود از طریق فیس بوک توانست پدرش را بیابد. به گزارش نیو استریت تایمز، اسلاش به مدت ۲۲...
توریست مالزی مردی که ۲۲ سال پیش از پدرش حدا شده بود از طریق فیس بوک توانست پدرش را بیابد.

به گزارش نیو استریت تایمز، اسلاش به مدت ۲۲ سال از پدر خود ، هایزال محد عیسی ، ۴۹ ساله، جدا شده بود – و این فیس بوک بود که آنها را مجدداً گرد هم آورد.

وی گفت: ‘بعد از اینکه آنلاین منتشر کردم که به دنبال پدرم هستم که عاشق گروه AXL است ، شهروندان به من کمک کردند و یکی از آنها در نهایت حساب پدرم را پیدا کرد. ‘بلافاصله درخواست دوستی را ارسال کردم و شماره تماس پدرم را در پروفایل خود دیدم و نگه داشتم. ‘(اما) از برقراری تماس ترسیدم ، زیرا می ترسیدم او مرا نشناسد.’

به گفته اسلاش ، او هنگام شنیدن تماس پدرش گریه کرد. ‘من جلوی مادرم گریه کردم. او هنوز هم مرا به یاد می آورد. ‘دوست قدیمی او به من گفت که پدرم حال خوبی ندارد و وقتی من تماس گرفتم، او مشغول کار بود. در طول گفتگوی دو ساعته، پدر اسلاش گفت که می خواهد تغییر کند تا فرد بهتری باشد.

اسلاش گفت که او به محض پایان دستور کنترل حرکت (MCO) قصد دارد با پدرش ملاقات کند. وی از حمایتی که از شهروندان دریافت کرده و داستان او را دنبال کرده اند ، قدردانی کرد و گفت: ‘این قدرت رسانه های اجتماعی است که در مدت چهار روز پس از اینکه جستجوی خود را به اشتراک گذاشتم ، پدرم را در فیس بوک پیدا کردم.

وی گفت: ‘من احساس می کنم که این هدیه ای از جانب خداوند برای این ماه رمضان است.’

پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده − دوازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!