مهراوه شریفی‌نیا بهترین بازیگر جشنواره ایتالیا شد

توریست مالزی – مهراوه شریفی‌نیا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی ‏ Diamond Film Awards ایتالیا را برای فیلم «پیاده» از آن خود کرد. به گزارش ایرنا، فیلم کوتاه...
توریست مالزی – مهراوه شریفی‌نیا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی ‏ Diamond Film Awards ایتالیا را برای فیلم «پیاده» از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، فیلم کوتاه «پیاده» به کارگردانی شکوفا کریمی و قلم هاله مشتاقی نیا، تاکنون بیش از ٩ حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی داشته و در کشورهای آمریکا، ایتالیا، صربستان و هند و ایران به نمایش در آمده است.
این فیلم کوتاه توسط هاله مشتاقی نیا نوشته شده و داستان زن جوان افغانی است که به همراه همسرش به صورت غیرقانونی وارد ایران شده‌اند.
در «پیاده» بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، شبنم فرشاد جو، مه‌لقا باقری، سیدعلی صالحی، کریم امینی و سپند امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
شکوفا کریمی که پیش از این در سمت دستیار کارگردان، برنامه ریز، مدیرتولید و مجری طرح در سینما فعالیت داشته است، تجربه ساخت فیلم‌های مستند و کوتاهی مانند «ایرانستاگرام» را در کارنامه دارد که ۲ سال پیش در جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمد.
تدوین این فیلم کوتاه را مستانه مهاجر بر عهده داشته و تصویربردار آن را حسن کریمی انجام داده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 + 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!