نمایشگاه “زندگی پیامبر اسلام” با فناوری سه بعدی

توریست مالزی- نمایشگاه رحله نبوی یا نمایشگاه زندگی پیامبر اسلام در مجموعه تامان سنی اسلام سلانگور به واسطه معرفی مفهوم سه بعدی و تکنولوژی هولوگرام یک تجربه منحصر به...
توریست مالزی- نمایشگاه رحله نبوی یا نمایشگاه زندگی پیامبر اسلام در مجموعه تامان سنی اسلام سلانگور به واسطه معرفی مفهوم سه بعدی و تکنولوژی هولوگرام یک تجربه منحصر به فرد برای بازدید کنندگان دارد.

داتوک عبداللطیف میراسا، رییس یایاسان رستو گفت که این نمایشگاه ۲۱ بخش دارد که زمان تولد، حوادث، جنگ های مهم در اسلام، خانه و وسایل شخصی تا هنگام مرگ پیامبر اکرم(ص) را شامل می شود.

به گزارش برناما، داتوک عبداللطیف به خبرنگاران گفت: ” نمایشگاه با مساحت ۱۸۵۸ متر مربع و شامل بخش های مختلف با اطلاعات مربوطه که با کمک تکنولوژی، ویدیو، هنر و ماکت سه بعدی به نمایش گذاشته شده است. سالن نمایشگاه گنجایش حدود ۳۰۰ بازدید کننده را در یک زمان دارد و یایاسان رستو، یک میلیون بازدید کننده محلی و توریست خارجی را از نمایشگاه هدف قرار داده است.

او گفت که برای راه اندازی این نمایشگاه  حدود سه سال وقت صرف جمع آوری اطلاعات از مکه و مدینه ، استفاده از نیروی متخصص داخلی و یک میلیون رینگت شده است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر آماده ارایه خدمات به بازدید کننده ها می باشد، همچنین قیمت بلیت ۲۵ رینگت  برای بزرگسالان و ۱۵ رینگت برای کودکان، سالمندان و معلولین تعیین شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − سیزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!