نمایشگاه مشترک هنرمند ایرانی ساکن مالزی در آلمان

نمایشگاه مشترک اصغر یعقوبی و دو هنرمند خارجی در آلمان برگزار می‌شود.
نمایشگاه مشترک اصغر یعقوبی و دو هنرمند خارجی در آلمان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با عنوان “Duft der Erde” به معنی “عطر زمین” به نمایش آثار سه هنرمند ایرانی، عمانی و آلمانی به نام‌های اصغر یعقوبی، موسی عمر و Bahaiden اختصاص دارد.

آثار این سه هنرمند به مدت دو ماه در منهیم آلمان به نمایش گذاشته می‌شود و افتتاحیه آن روز ۴ اکتبر برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایشگاه می‌توانید به صفحه این رویداد در فیسبوکمراجعه کنید.

اصغر یعقوبی را بی‌شک می‌توان فردی معرفی کرد که هنر ایرانی را در مالزی زنده و با ایجاد گالری مکعب محفلی دوستانه برای هنرمندان ایرانی در مالزی ایجاد کرد.

اصغر یعقوبی در سال ۱۳۴۳ در شیراز به دنیا آمد. فعالیت‌های هنری وی از بدو کودکی در کلاس‌های خانه فرهنگ تالار ابوریحان شهر شیراز با آموزش نقاشی و تاتر آغاز گردید و در سال ۱۳۵۸ در خانه فرهنگ شماره ۲ شهر شیراز یادگیری هنر نقاشی را زیر نظر استاد خائف شروع نمود. وی در سال ۱۳۶۰ ادامه یادگیری نقاشی را در نگارخانه دریسی زیر نظر استاد دریسی و کاظمی تجربه کرد. فعالیت مستمر و حرفه‌ای یعقوبی از سال ۱۳۷۰ بود و آشنایی و حضور در نگارخانه نقش زیر نظر استاد جواد فیروزمند و لادن چالاک فصلی نوین و جدی همراه با آموزش‌های آکادمیک و اصولی را به همراه داشت.

اصغر یعقوبی در سال ۱۳۷۹ با شرکت در آزمونهای مربیگری و مدیریت در رشته نقاشی زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای و طی دوره‌های مختلف و موفقیت در آن آموزشگاه نقاشی مهتاب توسط وی با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای فارس تاسیس گردید.

وی موفق شد در سال ۱۳۸۱ با دریافت مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آموزشگاه هنرهای تجسمی مکعب را در شهر شیراز تاسیس نموده و تا پیش از مهاجرت به مالزی در این آموزشگاه به فعالیت مشغول بوده است که برگزاری ۲ دوره آموزش تربیت مربی نقاشی خلاق کودک در استان فارس در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ با همراهی اساتید شیراز و تهران جزو فعالیت‌های موفق این آموزشگاه بوده است.

یعقوبی در زمینه‌های نقاشی ـ مجسمه سازی ـ چاپ لینو و عکاسی فعالیت دارد.

Atre Zamin1

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!