تعویق بازگشایی مدارس آسیب دیده از سیل

توریست مالزی – وزارت آموزش و پرورش نیاز به تعویق شروع سومین دوره بازگشایی ۲۰۲۱/۲۰۲۲ را بر اساس میزان آسیب دیدگی مدارس از سیل بررسی خواهد کرد. به گزارش...
توریست مالزی – وزارت آموزش و پرورش نیاز به تعویق شروع سومین دوره بازگشایی ۲۰۲۱/۲۰۲۲ را بر اساس میزان آسیب دیدگی مدارس از سیل بررسی خواهد کرد.

به گزارش نیواستریت تایمز، داتوک دکتر رادزی جیدین، وزیر آموزش عالی، گفت: در حال حاضر، وزارت آموزش و پرورش در حال ارزیابی آسیب های زیرساختی در مدارس از جمله کامپیوتر، مبلمان و کتاب های درسی است. ‘به طور کلی، ما نمی توانیم جلسه مدرسه را به تعویق بیندازیم و وزارت آموزش و پرورش سخت تلاش می کند تا مشکل مدارس آسیب دیده از سیل را قبل از افتتاح جلسه جدید حل کند.

وی گفت: ‘در مواردی که وضعیت مدرسه نشان می دهد که هنوز آماده نشده است، ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. این موضوع به صورت موردی بررسی می شود. در عین حال، او از مدارس خواست تا با فهرست نیازهای خود مانند مبلمان و کتاب های درسی، با اداره آموزش و پرورش منطقه همکاری کنند تا توزیع کمک ها را تسهیل کنند.

رادی پیشتر اعلام کرده بود که سومین دوره از جلسه مدرسه ۲۰۲۱/۲۰۲۲ که قرار بود در ۲ ژانویه ۲۰۲۲ برای گروه A و ۳ ژانویه ۲۰۲۲ برای گروه B آغاز شود به دلیل سیل باید یک هفته به تعویق بیفتد.

او گفت که ایالت های گروه A شامل جوهور، کداح، کلانتان و ترنگانو در ۹ ژانویه و گروه B شامل ملاکا، نگری سمبیلان، پاهانگ، پراک، پرلیس، پنانگ، صباح، ساراواک، سلانگور، مناطق فدرال کوالالامپور، پوتراجایا و لابوان، در ۱۰ ژانویه مدرسه را آغاز خواهند کرد.

رادزی افزود که وزارت آموزش و پرورش همچنان یک سیستم چرخشی برای حضور دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس اجرا خواهد کرد و جزئیات به زودی اعلام خواهد شد. –برناما

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!