وزیر توسعه انسانی اندونزی خواستار صدور فتوای ازدواج ثروتمندان با خانواده های فقیر شد

توریست مالزی – یک وزیر اندونزیایی خواستار صدور فتوایی شده است که براساس آن از ثروتمندان خواسته شود به منظور کاهش نابرابری های اجتماعی، با خانواده های فقیر ازدواج...
توریست مالزی – یک وزیر اندونزیایی خواستار صدور فتوایی شده است که براساس آن از ثروتمندان خواسته شود به منظور کاهش نابرابری های اجتماعی، با خانواده های فقیر ازدواج کنند.

به گزارش شفقنا به نقل از رای الیوم، «مهاجر افندی» وزیر توسعه انسانی اندونزی در این باره گفت: آنچه اتفاق می افتد این است که افراد فقیر با فقرا ازدواج می کنند و باعث شکل گیری خانواده های فقیر بیشتری می شوند. وزیر امور مذهبی باید فتوایی صادر کند که براساس آن از ثروتمندان خواسته شود با فقرا و فقرا نیز با ثروتمندان ازدواج کنند.

«فخر رازی» ویر امور مذهبی اندونزی ژانویه گذشته گفته بود در نظر دارد از کسانی که مایل به ازدواج هستند درخواست کند تا در دوره آمادگی پیش از ازدواج شرکت کنند. رازی هنوز به پیشنهاد وزیر توسعه انسانی اندونزی در خصوص صدور چنین فتوایی پاسخ نداده است.

سال ۲۰۱۷ میلادی مطالعات سازمان خیریه جهانی « OxfamL» نشان داد که چهار ثروتمند در اندونزی دارای ثروتی معادل ۱۰۰ میلیون نفر از فقیرترین مردم این کشور است. جمعیت اندونزی به حدود ۲۶۰ میلیون نفر می رسد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 − 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!