کار در خانه برای بخش های غیر ضروری از چهارشنبه

توریست مالزی – فقط پنج بخش که به عنوان خدمات ضروری طبقه بندی شده اند مجاز به فعالیت در طول اجرای MCO هستند، در حالی که بقیه باید در...
توریست مالزی – فقط پنج بخش که به عنوان خدمات ضروری طبقه بندی شده اند مجاز به فعالیت در طول اجرای MCO هستند، در حالی که بقیه باید در خانه کار کنند.

به گزارش استار، به کارفرمایان و کارمندان بخش ها یا خدماتی که در طول اجرای مقررات منع آمد و شد (MCO) به عنوان خدمات ضروری ذکر نشده اند، دستور داده شده است که از روز چهارشنبه از خانه کار کنند. نخست وزیر تان سری محی الدین یاسین گفت که کلیه کارفرمایان برای کاهش حرکت به ویژه در مناطق با تراکم بالا باید از این دستورالعمل پیروی کنند.

به گفته وی ، دولت پنج بخش را به عنوان خدمات اساسی طبقه بندی شده مجاز به فعالیت در طول اجرای MCO، شناسایی کرده است. این بخش ها تولید، ساخت و ساز، خدمات، تجارت، توزیع و همچنین صنعت مزارع و کالاها است.

“این بخشها پس از در نظر گرفتن نقش شان برای اطمینان از تأمین مایحتاج اساسی مانند مواد غذایی، نوشیدنی، وسایل خانه و همچنین محصولات مراقبت شخصی، تأمین تجهیزات محافظت شخصی (PPE)، تجهیزات پزشکی و داروها به کارکنان مراقبت های بهداشتی مجاز به فعالیت شدند. وی گفت، فعالیت های تجاری بین المللی برای اطمینان از تامین زنجیره زیرساخت های حیاتی و موارد اضطراری مختل نمی شود.

محی الدین همچنین گفت: فقط ۳۰ درصد از کارکنان در سطح مدیریت مجاز به حضور در دفتر هستند من می خواهم به همه یادآوری کنم که تعداد کارگران باید کاملاً مطابق با روشهای استاندارد عملیاتی (SOP) و فاصله فیزیکی باشد. علیه کارفرمایانی که نتوانند SOP را رعایت کنند و در نتیجه منجر به انتقال کووید – ۱۹ در محل کار خود شوند، اقدام خواهد شد.

محدین افزود وزارت تجارت و صنعت بین الملل (MITI) لیستی از خدماتی را که به عنوان بخش ضروری اقتصادی ذکر شده است ، مشخص می کند. MITI و وزارت کار همچنین لیستی از کارهای ساختمانی را مجاز می دانند که در این مدت کار کنند. لیست مشاغلی که می توانند به کار خود ادامه دهند فردا اعلام خواهد شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 − شانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!