کلانگ ولی و ملاکا از روز دوشنبه (۱۸ اکتبر) به فاز چهار منتقل می شوند

توریست مالزی – کلانگ ولی که شامل سلانگور، کوالالامپور و پوتراجایا است و ملاکا از روز دوشنبه (۱۸ اکتبر) به مرحله چهارم برنامه ملی بازیابی (NRP) منتقل می شوند....
توریست مالزی – کلانگ ولی که شامل سلانگور، کوالالامپور و پوتراجایا است و ملاکا از روز دوشنبه (۱۸ اکتبر) به مرحله چهارم برنامه ملی بازیابی (NRP) منتقل می شوند.

به گزارش استار، نخست وزیر گفت کلانتان، پراک، پنانگ، کداح و صباح از فاز دوم به فاز سوم برنامه NRP منتقل می شوند. با این انتقال، همه ایالت های کشور به فاز سه NRP منتقل شده اند.

وی همچنین اعلام کرد: از شنبه (۱۶ اکتبر) اپ تاکسی ها مجاز هستند در تمام مراحل NRP با ظرفیت کامل کار کنند. همچنین R & R (مناطق استراحت) در بزرگراه ها می تواند از شنبه (۱۶ اکتبر) به صورت شبانه روزی باز باشند. کافه ها و مراکز سایبری می توانند در مناطق فاز چهار با ظرفیت کامل و برای مناطق فاز سه تا ۸۰ درصد فعالیت کنند.

جلسات، کنفرانس ها و نمایشگاه ها (MICE) در ایالت های تحت فاز سه برای افرادی که از ۱۸ اکتبر به طور کامل واکسینه شده اند به صورت حضوری مجاز است. با این حال، آنها باید از طریق آزمایش آنتی ژن RTK یا بزاق، غربالگری پیش از رویداد را انجام دهند، فاصله فیزیکی را رعایت کنند و از ماسک صورت استفاده کنند.

همچنین با سفرهای رسمی از ۱۸ اکتبر برای سران کشورها، وزرا، معاونان وزیران، وزیران ارشد، اعضای هیات دولت، نمایندگان مجلس و کارکنان دولت موافقت شد. همچنین به زودی به مسافران تجاری نیز اجازه سفر داده خواهد شد.

وزارت بهداشت برای تأیید و انجام آزمایش PCR سه روز قبل از بازگشت به مالزی تاکید دارد. این شرایط فقط برای کسانی که از کشورهای کم خطر سفر می کنند و همچنین برای کسانی که کاملاً واکسینه شده اند قابل اجرا خوهد بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!