انسان‌های قابل هک

توریست مالزی – هک کردن مغز در واقع به فعالیتی اطلاق می‌شود که در آن سیگنال‌های مغزی را می‌توان کنترل کرد تا ضمن دستکاری آنها قادر بود تا به...
توریست مالزی – هک کردن مغز در واقع به فعالیتی اطلاق می‌شود که در آن سیگنال‌های مغزی را می‌توان کنترل کرد تا ضمن دستکاری آنها قادر بود تا به بهبود وضعیت سلامت افراد کمک کرد. در CES 2016 شرکت BrainCo از تکنولوژی نوآورانه و جدیدی رونمایی کرد که گرچه ساختار بزرگ و پیچیده‌ای ندارد اما توسط آن انسان قادر است تا به دستکاری هدفمند سیگنال‌های مغزی بپردازد، و این یعنی گامی موفق برای تحقق این تکنولوژی ترسناک «هک مغز انسان» است.

به گزارش گجت نیوز، شاید ترسناک‌ترین وسیله قابل هک وسایل پیوند پزشکی مانند دستگاه‌های تنظیم ضربان قلب باشند که از سیگنال‌های بی‌سیم استفاده می‌کنند، پمپ‌های انسولین نیز آسیب‌پذیرتر از این وسایل هستند. افرادی که به هر دلیل دچار حوادثی تلخ می‌شوند همواره با کوهی از خاطرات ناگوار به زندگی خود ادامه می‌دهند. هنگامی که ایمپلنت یا پروتز شما توسط افراد خوب به روز شود بسیار عالی خواهد بود، اما به این معنی هم هست که سخت‌افزارهای انسانی را می‌توان برای انجام قتل‌ آن هم به صورت ناشناس و از راه دور هک کرد. همواره این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امکان دارد بتوان این خاطرات را از ذهن پاک کرد؟

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!