بهترین مکان ها برای تماشای حیات وحش جنوب شرق آسیا

توریست مالزی – با تماشای حیات وحش جنوب شرق آسیا شاهد شگفتی های خلقت باشید! پارک ملی مینریا سریلانکا این پارک ملی در سریلانکا از سال ۱۹۳۸ پناهگاه حیات...
توریست مالزی – با تماشای حیات وحش جنوب شرق آسیا شاهد شگفتی های خلقت باشید!

پارک ملی مینریا سریلانکا
این پارک ملی در سریلانکا از سال ۱۹۳۸ پناهگاه حیات وحش بود و این امکان را فراهم می کند تا برخی از گونه های مستقر شده در این پارک گسترده را ببینند. در این مورد از بهترین مکان ها برای تماشای حیات وحش جنوب شرق آسیا، شما ممکن است فیل های آسیایی، گوزن های خال خالی و میمون هایی مانند لانگور بنفش صورت و ماکای توک و همچنین حیوانات نادر و در معرض انقراض بیشتری مانند پلنگ و خرس های تنبل را مشاهده کنید.

کوه کارداموم تایلند
برای علاقمندان به پیاده روی و کوهپیمایی در جنوب شرقی آسیا نیز دیدن برخی از حیوانات وحشی باورنکردنی هست. این کوهستان های دوردست، خانه حیوانات شگفت انگیزی از جمله برخی از گونه های در حال انقراض است. پلنگ های ابری، خرس های خورشیدی، مورچه خوارها، تمساح های تایلندی و فیل های آسیایی از جمله حیوانات این منطقه است.

مرکز اورانگوتان سپیلاک مالزی
اورانگوتان ها به شدت در معرض خطر بوده و جمعیت آنها به دلیل جنگل زدایی و شکار غیرقانونی به طور پیوسته در حال کاهش است. سپیلاک در سال ۱۹۶۴ برای مراقبت از این گونه های زیبا تاسیس شد. بسیاری از اورانگوتان های این منطقه در نوزادی یتیم و در سپیلاک بزرگ شده اند. این در حالی است که آنها محتاطانه زندگی می کنند. بسیاری از این اورانگوتان ها هنوز وحشی هستند.

پارک ملی سیرینات تایلند
تایلند بدلیل سواحل زیبای خود شناخته شده است و تعداد محدودی از این سواحل به اندازه سواحل پارک ملی سیرینات خارق العاده هستند. این پارک یک مکان عالی برای استراحت و اکتشاف بوده که حیوانات وحشی در سه منطقه حفاظت شده قرار دارند؛ زمین، ساحل و دریا. در اینجا، یک مسیر پیاده روی زیبایی را مشاهده خواهید کرد و علائم در طول مسیر، انواع پوشش گیاهی و حیوانات در زمین و دریا را توضیح می دهند! خانه های ییلاقی و چادر برای اجاره وجود دارند.

پارک ملی بابه ویتنام
پارک ملی بابه از نظر زیستی بسیار متنوع بوده و شامل غارها، کوه ها، دریاچه های آب شیرین، رودخانه ها و جنگل ها است. اگر بدنبال گونه خاصی از حیوانات هستید، شانس زیادی را برای دیدن آن در ویتنام دارید! از مورچه خوارها گرفته تا چشم گردها و ۴۳ گونه مختلف خزندگان شما را مجبور به بازدید از این پارک می کنند و شما چند گونه از حیواناتی را که تابحال ندیده اید، خواهید دید.

دانسول فیلیپین
برای مسافرانی که بدنبال نزدیک و یکی شدن با نوع دیگری از طبیعت هستند، دانسول در فیلیپین مکان مناسبی است. در اینجا، ده ها کوسه نهنگ و نوعی کوسه که می تواند به اندازه یک اتوبوس مدرسه رشد کند.

منبع: همگردی

پاسخی ارسال کنید

*

*

20 − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!