تریلر فیلم Extraction 2 با حضور گلشیفته فرهانی و یک رکورد عجیب منتشر شد

توریست مالزی – تریلر فیلم استخراج ۲ یا همان Extraction 2 با یک رکورد عجیب در ژانر اکشن معرفی شد. به گزارش گجت نیوز، نتفلیکس با دومین تریلر از...
توریست مالزی – تریلر فیلم استخراج ۲ یا همان Extraction 2 با یک رکورد عجیب در ژانر اکشن معرفی شد.

به گزارش گجت نیوز، نتفلیکس با دومین تریلر از فیلم Extraction 2 ، هایپ طرفداران را به سقف چسباند. در این تریلر با هنرنمایی های جذاب کریس همسورث در نقش تیلر ریک همراه می‌شویم و دوباره، شاهد هنرنمایی‌های گلشیفته فراهانی هستیم.

نسخه اول فیلم Extraction دقیقا در سال ۲۰۲۰ به روی صحنه آمد و نکته جالب اینجاست که استاد فیلم‌های اکشن یعنی سم هاگریو، دوباره در نقش کارگردان این اثر دیده می‌شود. پس عجیب نیست که یکی از جذاب‌ترین رکوردهای دنیای سینمای اکشن، در این فیلم شکسته شود!

فیلمبرداری یک صحنه در یک شات، به یکی از چیزهای عادی در سینمای ۲۰۲۲ تبدیل شده بود. شاهکار این نوع فیلمبرداری را هم در فیلم ۱۹۷۱ دیدیم. اما فیلم اکسترکشن ۲ قصد دارد تا سبک «سینگل شات» را به سطح دیگری ببرد و دقیقا ۲۱ دقیقه از نبردهای جذاب و اکشن را در قالب یک سکانس، به مخاطب ارائه دهد. این موضوع زیاد هم عجیب نیست چرا که نتفلیکس قصد دارد تا فیلم Extraction را تا جای ممکن، خاص و متفاوت کند؛ چرا که نسخه اول این فیلم، عوان «پر بازدیدترین فیلم اورجینال نتفلیکس» را دارد.

همانطور که در تریلر فیلم Extraction 2 مشاهده کردید، ستاره‌هایی مثل کریس همسورث، گلشیفته فراهانی، شهاب رودباری، تیناتین دالاکی شویل، سمی جوناس، آدام بیسا، دنیل برنهارت و جاستین هاول، در فیلم استخراج ۲ هنرنمایی می‌کنند. سم هارگریو هم به عنوان کارگردان و تهیه کننده در فیلم Extraction 2 حضور دارد و جو روسو هم زحمت فیلمنامه نویسی را به دوش کشیده است.

گفته می‌شود که فیلم سینمایی استخراج ۲ قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن امسال یعنی ۲۶ خرداد ماه به روی پرده سینمای بیاید. همچنین می‌توانید تریلر اول این فیلم را از طریق این لینک تماشا کنید.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!