دسر با طعم استوایی

توریست مالزی – این دسر بسیار مفید و مغذی است و با طعمی متفاوت با آنچه تا کنون تهیه کرده اید و با طعم میوه های استوایی تهیه شده...
توریست مالزی – این دسر بسیار مفید و مغذی است و با طعمی متفاوت با آنچه تا کنون تهیه کرده اید و با طعم میوه های استوایی تهیه شده است.

دسرهای میوه ای بسیار متداول و محبوبند. در طرز تهیه دسر میوه های استوایی می توانید از هر نوع میوه ای که دوست دارید استفاده نمایید.

مواد لازم :
منگو متوسط رسیده: ۱ عدد
کیوی: ۲ عدد
موز متوسط: ۱ عدد
آب لیمو: ۱ قاشق غذاخوری
پوست ریز رنده شده لیمو: ۱ قاشق غذاخوری
سفیده تخم مرغ متوسط: ۲ عدد
کاستارد کنسروی کم چرب: ۴۲۵ گرم
اسانس وانیل: نصف قاشق چای خوری
میوه پشن فروت: ۲ عدد

طرز تهیه :
۱. برای پوست کندن انبه , گوشت آن را برش دهید و هسته آن را در بیاورید. میوه آن را پس از پوست کندن درشت خرد نموده و درون غذا ساز یا مخلوط کن بزنید تا صاف و نرم شود یا با چنگال آن را له نمایید.

۲. کیوی را پوست گرفته، آن را به قطعات کوچک خرد نمایید و درون یک کاسه بریزید. موز را پوست کنده و خرد نمایید و به کاسه اضافه نمایید. میوه ها را با آب و پوست لیمو مخلوط نموده و خوب هم بزنید.

۳. در یک کاسه غیر چرب و تمیز، سفیده تخم مرغ ها را هم بزنید تا سفت شود. سپس به آرامی کاستارد و اسانس وانیل را داخل آن ریخته، هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.

۴. میوه های خرد شده و پوره انبه با مخلوط کاستارد را یکی در میان در ۴ لیوان بلند ریخته و روی آن را با یک لایه خامه بپوشانید و به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال بگذارید تا خنک شود.

۵. پشن فروت را نصف نمایید،با یک قاشق دانه های خوراکی آن را درآورده و روی دسر میوه های استوایی بریزید. هر کدام از دسر ها را با پوست لیمو تزیین نموده و سرو نمایید.

وب سایت آوای سلامتی

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!