رستوران کو یانگ (Ko Hyang Korean Restaurant)

غذاهای کره ای در مالزی طرفداران بسیاری دارند و به همین سبب تعداد زیادی رستوران کره ای در شهر کوالالامپور وجود دارد که همگی مدعی ارائه بهترین غذاهای اصیل کره ای هستند.
غذاهای کره ای در مالزی طرفداران بسیاری دارند و به همین سبب تعداد زیادی رستوران کره ای در شهر کوالالامپور وجود دارد که همگی مدعی ارائه بهترین غذاهای اصیل کره ای هستند.

رستوران کو یانگ واقع در مید ولی رستورانی ساده و به نسبت ارزان قیمت است اما صف طولانی مشتریان که معمولا در ساعات نهار در جلوی آن به انتظار ایستاده اند نشانی از محبوبیت زیاد غذاهای آن دارد.

کو یانگ به معنی زادگاه است و همانطور که از نامش پیداست این رستوران خانوادگی سعی دارد با ارائه انواع غذاهای خوشمزه خانگی مشتریان را با طعم غذاهای اصیل کره ای آشنا کند.

منوی غذا های کره ای معمولا شامل سوپ, پیش غذا, کاسه های برنج کوتاه کره ای, انواع نودل های سرد و گرم و چاشنی های مختلفی است که با غذای اصلی سرو میشوند.

یکی از غذاهای جالب این رستوران Bi Bim Kuk Su (نودل سرد با سس تند و شیرین بهمراه کاهو و سبزیجات) است که در کره معمولا در فصل تابستان خورده میشود بنابراین با هوای گرم مالزی حسابی سازگاری دارد !

kim Chi Jeon نوعی پنکیک ترد وخوشمزه کره ای با طعم کیم چی است که روی آن پوشیده از پیازچه خرد شده است. پنکیک های کره ای معمولا با انواع سبزیجات خرد شده درست میشوند و معمولا به عنوان پیش غذا صرف میشوند.

Jap Chae یکی دیگر از غذاهای بسیار محبوب این رستوران, شامل ظرفی ازنودل های شفاف (Glass Noodles) است که بهمراه تکه های مرغ یا گوشت سرخ شده و با تخم مرغ و سبزیجات سرو میشود.

در اکثر رستوران های کره ای, غذای اصلی با ظرف های کوچکی از چاشنی های متنوع (Ban Chan) سرو میشود که معمولا شامل کیم چی ( ترشی کلم تند و ترش مزه) و سبزیجات پخته ادویه دار و سس های متنوع است.
این چاشنی ها مجانی هستند و پس از اتمام میتوان آنها را دوباره سفارش داد.

کسانی که غذای کره ای زیاد می خورند نوشیدنی شیرین Sik Hye را می شناسند . این نوشیدنی معروف که معمولا بعد از غذا صرف میشود از مالت تهیه شده و به هضم غذا کمک می کند.

رستوران کو یانگ از رستوران های نسبتا قدیمی کوالالامپور است که در حال حاضر شش شعبه در این شهر دارد.
برای اطلاعات بیشتر راجع به این رستوران و آدرس شعبه های آن میتوانید به آدرس وب سایت http://www.kohyang.com.my مراجعه نمایید.

ko hyang4kohyangkohyang4kohyang5

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!