پارک تون عبدالرزاک هریتیج

توریست مالزی- پارک تون عبدالرزاک هریتیج   (Tun Abduk Razak Heritage Park) ساعت‌ها سرگرمی و گشت و گذاررا برای دیدارکنندگان از دوستداران طبیعت گرفته تا خانواده هایی با فرزندان خردسال،...
توریست مالزی- پارک تون عبدالرزاک هریتیج   (Tun Abduk Razak Heritage Park) ساعت‌ها سرگرمی و گشت و گذاررا برای دیدارکنندگان از دوستداران طبیعت گرفته تا خانواده هایی با فرزندان خردسال، ارایه می دهد. این پارک ۲۲۷ هکتاری که معمولا به نام باغ دریاچه شناخته می شود، درمرکز شهر کوالالامپور قرار دارد و با وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو(KTM) قابل دسترسی است.



پارک هر روز بین ساعت ۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰ باز است و ورودی رایگان دارد. اگرچه برای بازدید ازاماکن خاص درداخل محوطه نیاز به پرداخت ورودی جداگانه هست. این پارک یکی از بهترین مکان‌های کوالالامپور برای پیک‌نیک و بازی کودکان است که به دلیل وسعتش هیچگاه شلوغ نمی‌شود. مانند همه نقاط مالزی، دکه‌های غذا و نوشیدنی نیز در اینجا به چشم می‌خورند.

این پارک یکی ازبزرگترین پارک های مرکز شهراست که در قرن ۱۹ میلادی توسط خزانه دار دولتی بریتانیا درمالایا، آلفرد ونینگ (Alfred Venning) در دهه ۱۸۹۰ تاسیس شد. یکی از برجسته ترین نشانه های این پارک، کارکوسا سری نگارا (Carcosa Seri Negara)، اقامتگاه رسمی نماینده دولت سابق بریتانیا فرانک سوتنهام (Frank Swettenham) در یکی از تپه های پارک است.

ازقسمت های مختلف این پارک زیبا می توان به باغ پروانه‌ها(Kuala Lumpur Butterfly Park)، باغ گیاه‌شناسی (Perdana Botanical Garden)، باغ پرندگان (Kuala Lumpur Bird Park) و باغ مجسمه آسه آن (ASEAN Sculpture Garden) می توان اشاره کرد.

Opening Hours: Daily 07:00 – ۲۰:۰۰


Address: Jalan Parlimen, Kuala Lumpur


Tel: +603 2691 6011


پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!