آموزش شمشیربازی در کوالالامپور بویژه برای کودکان

توریست مالزی- برخی افراد ممکن است فکر کنند که شمشیربازی، با ریشه های اشرافی آن، یک ورزش پر سر و صدا و سخت است. با این حال هیچ چیز...
توریست مالزی- برخی افراد ممکن است فکر کنند که شمشیربازی، با ریشه های اشرافی آن، یک ورزش پر سر و صدا و سخت است. با این حال هیچ چیز نمی تواند از حقیقت ماجرا بکاهد که این ورزش می تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند تا زمانی که شما خودتان را به چالش بکشید.

در مرکز خرید بنگسر(BSC)، مجموعه شمشیربازی زِد (Z Fencing) محیطی شاد از یک شعبه این مرکز در سنگاپور است که توسط یک ورزشکار سابق المپیک اداره می شود.

دراین مرکز، شما راه و رسم شمشیربازی حمله و دفع حمله، همچنین سه نوع دوئل در مسابقه‌های رقابتی را در طول دوره آموزش، خواهید آموخت. هر شخص به صورت الکترونیک به یک سیم متصل است تا اطمینان حاصل شود که درمراحل مختلف آموزش و مسابقه به حریف خود با سلاحی که مناسب بازیکن است مانند فویل، اپه و سابر (a foil, épée or sabre)  ضربه وارد کند.  مرکز دارای دوره چهار هفته‌ای آموزش است که بسیارمناسب مبتدیانی ایست که علاقمند هستند ولی فرصت کافی ندارند، شما همچنین می‌توانید برای کلاس‌های خصوصی نیز ثبت نام کنید.

Opening Hours: 13:00 – ۲۰:۰۰


Address: Bangsar Shopping Center, Level 4 Unite 4.06, 285 Jalan Maarof, Bukit Bandar Raya 59000, Kuala Lumpur


Tel: +603 2092 2510


پاسخی ارسال کنید

*

*

9 − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!