بهترین مکان ها در مالزی برای GO-KART

توریست مالزی – غرش موتور. هیجان یک پیچ شدید و بالا رفتن آدرنالین را در یک مسابقه با ماشین های کوچک مسابقه ای تجربه کنید. Go-karting احساسات مختلفی را...
توریست مالزی – غرش موتور. هیجان یک پیچ شدید و بالا رفتن آدرنالین را در یک مسابقه با ماشین های کوچک مسابقه ای تجربه کنید. Go-karting احساسات مختلفی را در شما زنده می کند، انتظار برای حرکت پرچم مسابقه، سرعت، رقابت و هیجان. اگر به دنبال این هیجان هستید ولی نمی دانید به کجا بروید ما پنج تا از بهترین مکان ها را به شما معرفی می کنیم.

۱. City Karting, Shah Alam

با طول ۱.۱۶ کیلومتر با پیج های سریع و خط مستقیم طولانی، City Karting نام خود را به عنوان یکی از بهترین پیست های karting فضای باز در مالزی ثبت کرده است. سیتی کارتینگ شاه عالم ترکیبی خوب از کارتینگ های حرفه ای، آماتور و خانواده را در خود جای داده است. این مکان دو نوع کارتینگ را ارائه می دهد. کارتینگ های برقی قدرتمند با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت و کارتینگ های معمولی با حداکثر سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت. go-karts عادی با قیمت RM40 به مدت ۱۰ دقیقه ارائه می شوند. در حالی که طرفداران go-karts حرفه ای RM80 به مدت ۱۰ دقیقه پرداخت می کنند.

Address: Go Kart Circuit, Stadium Car Park, Western 5, Seksyen 13, 40000 Shah Alam, Selangor



۲. Blastacars Malaysia, Kuala Lumpur


این پیست سرپوشیده است. سرعت در Karting سرپوشیده کم تر از مکان های باز است. ولی از آنجا که سطح صاف و لغزنده دارد، karts می توانند رانش و چرخش داشته باشند، که در پیست های بیرونی و آسفالت میسر نیست. هزینه بین ۴۰ تا ۹۰ رینگت برای ده دقیقه است.

Address: 5F- 001, 5th Floor Sungei Wang Plaza, 50250 Wilayah Persekutuan, Federal Territory of Kuala Lumpur



۳. X-Park Sunway Iskandar, Johor


به پارک X-Park Sunway Iskandar در Johor بروید. این پارک که در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار ساخته شده، فعالیت های گسترده ای شامل اتومبیلرانی ATV، موتور کراس، فوتسال و زمین های بدمینتون ارایه شده است. هزینه بین ۴۰ تا ۶۰ رینگت برای ده دقیقه است.

Address: Jalan Medini Selatan 2 Medini Zone F, Bandar Medini Iskandar, 79250 Nusajaya, Johor



۴. Serapi Borneo Race Track, Kuching

در Sarawak می توانید از کارتینگ در پیست مسابقه Serapi Borneo واقع در کوچینگ لذت ببرید. با نمایی از کوه با شکوه Serapi به عنوان زمینه و در کنار تپه ها، مسیر مسابقه Serapi که با سرسبزی احاطه شده است، هزینه ۲۵ رینگت.

Address: Lot 641 Block 4 Matang Land District Jalan Palma Indah, Off Batu, 8, Jalan Matang, Kuching, 93050 Kuching, Sarawak



۵. Crazy Racing Melaka

مدار کارتینگ Crazy Racing یکی از معدود مدارهای بیرونی است که تا ۱۲ نیمه شب کار می کند. مسیر مسابقه ترکیبی خوب از پیچ های طولانی با مسیرهای مستقیم است.

به غیر از ۵ انتخاب برتر ما ، چندین مدار کارتینگ معتبر دیگر که ارزش بازدید دارند شامل Pinnacle Kart در Subang Jaya ، TraXion Karting در Kelana Jaya ، Permas Go-Kart در Johor Bahru ، Raycer PowerHouse در Cyberjaya و پارک Borneo Palinda Motorsports در Sabah است.

Address: PT434 PEKA KLEBANG SEK.II, 75200, Melaka



پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!