بیش از ۲۵۰ نفر اجازه شرکت در کنسرت ها و نمایش های صحنه ای را دارند

توریست مالزی – میزبان کنسرت های داخلی و نمایش های صحنه ای اکنون بسته به ظرفیت سالن های رویداد، مجاز به پذیرش بیش از ۲۵۰ نفر است. به گزارش...
توریست مالزی – میزبان کنسرت های داخلی و نمایش های صحنه ای اکنون بسته به ظرفیت سالن های رویداد، مجاز به پذیرش بیش از ۲۵۰ نفر است.

به گزارش برناما، وزیر گردشگری مالزی گفت: با این وجود، سازمان دهندگان برای جلوگیری از گسترش کووید – ۱۹ نیاز به اطمینان از مسافت اجتماعی در بین مخاطبان و همچنین پیروی از روش عملیاتی استاندارد (SOP) دارند.

نانسی گفت: ایستانا بودایا علی رغم داشتن ۱۴۱۳ کرسی ، امکان پذیرش ۵۰۵ نفر را دارد. در میان SOP هایی که توسط Istana Budaya به اجرا گذاشته شده است به افراد زیر ۱۲ سال و بالای ۶۰ سال اجازه نمی دهند وارد سالن شوند. ضد عفونی قبل و بعد از این رویداد. و مدت زمان نمایش محدود یک ساعت و نیم. در مورد SOP برای کنسرت های خارج از استادیوم، نانسی گفت که این موضوع با MKN مورد بحث قرار گرفته است و بعداً در صورت تصویب اعلام می شود.

در تاریخ ۱۰ ژوئیه وزیر ارشد (خوشه امنیتی) Datuk Seri اسماعیل صبری یاکوب اعلام کرد که از ۱۵ ژوئیه، حداکثر تعداد شرکت کنندگان یا شرکت کنندگان در برنامه های مذهبی، اجتماعی و رسمی با حفظ فاصله از راه دور، متناسب با ظرفیت فضای رویداد خواهد بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده + شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!